פיינטבול קריית חיים - הפיינטבול הכי טוב בארץ

אקסטרים טקטיקל מרכז הפיינטבול הגדול והמתקדם בישראל

מחפשים את הטוב ביותר? חברת אקסטרים טקטיקל מזמינה אתכם להשתתף בחוויה מלאה באדרנלין עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. במתחם הלוחמה הגדול בישראל או בניידת לאירועים במיקום שאתם בוחרים.

3 סיבות למה לבחור בנו

המקצועיים ביותר – צוות הדרכה מובחר ומקצועי המונה את נבחרת המאמנים הטובה ביותר ישירות מיחידות מובחרות בצה”ל כמו דובדבן, סיירת גולני ועוד.

הוותיקים ביותר – חברת אקסטרים טקטיקל גאה להיות הראשונה בישראל במגוון רחב של טכנולוגיות למשחקי אקסטרים. החברה מעניקה שירותים לגופים הגדולים במשק. 

הגדולים ביותר – מרכז הלוחמה הגדול והמתקדם בישראל נמצא כאן אצלנו בקרית חיים ומכיל 3 מתחמי ענק למשחקי פיינטבול מתקדמים ועוד.

מאיפה הכל התחיל?

בשנת 1981 התחילו לשחק בפיינטבול בניו המפשייר שבארצות הברית. מאז המשחק משוחק במדינות רבות בעולם, לרבות בישראל. בפיינטבול משחקים כיום גם להנאה, גם באופן מקצועני בליגות ברחבי העולם וגם במסגרת אימונים צבאיים ומשטרתיים.

איך משחקים?

השחקנים מתחלקים לשתי קבוצות ומוגדרים אזורי המשחק. כל שחקן מקבל רובה, כדורי צבע ירוקים לסביבה וציוד הגנה והסוואה מתקדם – מסכת מגן לפנים, שכפ"ץ, מגן אשכים ואפילו סרבל צבאי (שניתן לרכוש בתשלום סמלי במקום). לכל משחק פיינטבול יש תסריט ומטרה, כמו למשל: "תפוס את הדגל", "משחק חיסולים" – ועוד. צוות מקצועי ומיומן יוצא יחידות קרביות מעביר הדרכה, תדריך בטיחות והסברי תפעול בנשק, ולאחר מכן יוצאים לדרך ומתחילים לשחק.

כמה עולה משחק פיינטבול?

המחיר הינו למשתתף אחד בקבוצה:
- משחק עם 120 כדורים | 100 ₪
- משחק עם 240 כדורים | 150 ₪
- משחק עם 320 כדורים | 190 ₪
- משחק עם 30 שחקנים ומעלה | 10 ₪ הנחה למשתתף.

איזה סוגי אירועים ניתן לעשות?

חברת אקסטרים טקטיקל עורכת אינספור אירועים מסוגים שונים. ביניהם ניתן למנות ימי כיף, ימי גיבוש וסדנאות העצמה לחברות, ארגונים, ועדים, בתי ספר, משרדים ומוסדות בכל רחבי הארץ. בנוסף לכך גם אירועים פרטיים רבים כגון ימי הולדת, בר/ת מצוות, מסיבות רווקים ורווקות – ועוד.

לייזר טאג חיפה - חוויה בלתי נשכחת | אקסטרים טקטיקל

גיבוש צוות עובדים

לייזר טאג חיפה | אקסטרים טקטיקל

בר/בת מצווה

מסיבת גיוס

לייזר טאג חיפה - גם לילדים | אקסטרים טקטיקל

חוויה משפחתית

לייזר טאג חיפה - אחרי פעילות כה מושלמת חייבים לאכול | אקסטרים טקטיקל

ימי הולדת

הפעלות למוסדות חינוך

הזמינו משחק עכשיו

מה זה פיינטבול?

פיינטבול הוא משחק לוחמה מאתגר וחווייתי בכדורי צבע שיכול להיערך הן בשטח בנוי והן בשטח פתוח. המשחק מדמה קרבות אמיתיים, רק שהכדורים הם לא יותר מכדורי צבע. השחקנים מתחלקים לקבוצות, מקבלים תדריך, מקבלים רובה וציוד הגנה והסוואה ויוצאים לשחק באחד מהמשחקים השונים. פיינטבול הוא פעילות נפלאה לקבוצות רבות של אנשים שמעוניינות ליהנות ביחד, לשחרר אנרגיות ולהתגבש. משחק הפיינטבול הפך לשם-דבר בקרב אנשים רבים בארץ ומשוחק כאן כבר שנים רבות ברציפות. זאת בשל כך שהוא מאפשר סימולציה מתקדמת של שדה קרב מתוחכם, רק כמובן ללא האפשרות להיפגע. במקום לשחק רק במחשב או מול הטלוויזיה, הפיינטבול מאפשר חוויה דינאמית, תחרותית ומציאותית, שמעלה באופן משמעותי את רמות האדרנלין ומותירה טעם של עוד. למה פיינטבול? להלן כמה סיבות טובות.

מהו מתחם הפיינטבול הכי טוב בארץ?

בשביל לענות על השאלה הזאת צוות אקסטרים טקטיקל יצר קשרים ועבד בשיתוף פעולה עם כל מתחמי הפיינטבול הגדולים והמתקדמים בארץ, בחן אותם היטב, בדק את הצוות, בדק את האביזרים והציוד במתחם והגיע למסקנה חד משמעית במקום הראשון בישראל – פיינטבול לייזר טאג קרית חיים בחיפה. מסקרן? בואו תראו מה הסיבות לכך שמתחם פיינטבול המשלב לייזר טאג ומציאות וירטואלית בחיפה הגיע למקום הראשון מתוך עשרות מתחמים של פיינטבול, לייזר טאג ולוחמה טקטית.

מהי רמת הבטיחות במתחם פיינטבול?

כשאנחנו מגיעים למשחק פיינטבול או למעשה לכל משחק אקסטרים, השאלה הראשונה שאנחנו צריכים לשאול והמחשבה המיידית כאשר נגיע למקום צריכה להיות שאלת הבטיחות. עד כמה המתקן בטוח? מה הסיכונים שיש במתחם או במשחק שנבחר? בנושא רמת הבטיחות, צוות אקסטרים טקטיקל סגר לנו את הפינה ואת כל השאלות שהיו לנו בראש בשניה שנכנסנו אל שערי המתחם. עם הכניסה למקום איש הצוות המקצועי אורן קיבל אותנו בחיוך רחב ועם מים קרים (היה יום ממש חם יחסית לחיפה!) וישר לאחר הכניסה שלנו ישבנו באזור ההמתנה והתחלנו לקבל תדרוך בטיחות מקצועי ומקיף שעובר על כל חוקי המשחק, המכשולים הקיימים במקום, דרכי התגוננות ועוד המון טיפים טובים שעזרו לנו ליהנות ממשחק אקסטרים פיינטבול חוויתי וייחודי.

1 2 3 3
מתחמי
אקסטרים

1% 2% 3% 4% 6% עד 7%
הנחה
לארגונים

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 מעל 14
סוגי משחק
שונים

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 מעל 100
משתתפים
במשחק

מהי רמת האביזרים והציוד במקום?

טוב, שחשבנו על השאלה הזאת לא הצלחנו לזכור מקום אחר בארץ מתוך עשרות המתחמים בהן ביקרנו וסקרנו מקום עם ציוד טוב ומתקדם יותר מהציוד שמצאנו במתחם פיינטבול ולייזר טאג בקריית חיים, חיפה. מכלי הנשק החדשים עם כוונות אמיתיות שממש עזרו לנו לפתח משחק טקטי ומקצועי עם חשיבה צבאית של ממש. שמנו לב גם למשהו נוסף הפגיעות מכדורי הצבע לא השאירו סימנים ולא הורגשו כאבים במקומות שנפגענו. אולי מדובר בתחושה אולי יש פה משהו אמיתי אבל אנחנו חייבים לציין את זה. מעבר לכך המתחם רווי באמצעי הגנה מגניבים שהפכו את המשחק שלנו למשחק מפוצץ באדרנלין, קפיצות, ריצות ומה לא. כיף ענק בקיצור.

איזה אזורי מחבוא יש במתחם פיינטבול

בסקירה ובימי גיבוש שעברנו בעשרות מתחמי פיינטבול בארץ מצאנו מלא רעיונות מגניבים כדי שנוכל לתפוס מחסה. אבל שום מתחם לא לקח את קונספט המחסה לשלב הבא. מרכבים שזרוקים ברחבי המתחם ומספקים מקומות חסרי תקדים להתכופף ולירות את כדור הצבע הבא אל עבר היריב שלכם, ועד לחביות, חצאי קירות, צמיגים ודמויות שקופצות מכל עבר ומבלבלות אתכם במהלך המרדף אחר הקבוצה היריבה. היי, לפעמים גם הציור ממש דומה למוטי מהנהלת חשבונות 🙂

אז בכל מחשבה על אזור מחסה מגניב ומקורי תהיו בטוחים בפיינטבול קרית חיים בחיפה תמצאו את המתקנים המקוריים והחדשניים ביותר, הם אפילו דואגים לשנות את מתחם הפיינטבול ומקומות המחסה כך שבכל פעם שתגיעו תוכלו ליהנות מזירת לוחמה חדשה לחלוטין כן אפילו אם ביקרתם שם ממש אתמול! לזה אנחנו קוראים מקצועיות ואחת הסיבות שמתחם הפיינטבול בחיפה הוא המקום הטוב בישראל בפער מאוד משמעותי מהמתחרים שלו בארץ.

מה לגבי אירועים לגילאים קטנים?

אל תדאגו, בפיינטבול לייזר טאג בחיפה  מפיקים את המשחקים המתקדמים ביותר לכל גיל ולכל מטרה. בין אם מדובר על משחק חינוכי ומהנה לילדים ועד משחק אסטרטגיה מורכב לגיבוש בני נוער אתם יכולים לסמוך על צוות המתחם שהוא כבר חשב ופיתח את המשחקים המקוריים והמתקדמים ביותר בעולם משחקי האקסטרים.

למה פיינטבול?

ריאליסטי במידה הנכונה –  משחק הפיינטבול לוקח בתמציתו את כל מה שמייחד את הלחימה המודרנית והופך אותה לסיטואציה חיובית, משחקית ומהנה. בעזרת הידע והציוד הנכון, בהחלט ניתן ליצור הדמיה ריאליסטית מאוד. במקום להתעסק עם שלטי משחק בכל מיני משחקי וידאו ומחשב, השחקן יכול לצאת לשטח, להגיב לשחקנים האחרים, להחזיק ולהשתמש בציוד ולהרגיש את המשחק על-אמת. לצורך המשחק והחוויה, כל שחקן מקבל רובה מתקדם ומגוון ציוד הגנה והסוואה, ובמתחם קיימים אמצעי תפאורה רבים לצורכי טקטיקה, מחבוא והסוואה.

מפעים ומרגש –  אין הרבה אפשרויות בילוי ומשחק שמעניקות רמה כזאת של דינאמיות, אדרנלין ורגש. פיינטבול זו חוויה שזוכרים ורוצים לשחזר שוב ושוב. אי אפשר להשתעמם במהלך המשחק ולשחקנים אין רגע דל – בכל רגע נתון יש מה לעשות מבחינה הגנתית או מבחינה התקפית.

פעילות גופנית בריאה – בעידן שבו אנחנו מפחיתים יותר מדי בפעילות גופנית בכל רמה שהיא, משחק הפיינטבול נותן לנו הזדמנות לזוז ולרוץ, בין אם זה בשביל להתחבא, לכבוש את הדגל או לפגוע במטרה.

מעולה לקבוצות וגיבוש – אחד האלמנטים המשמעותיים ביותר בפיינטבול הוא אלמנט עבודת הצוות. פיינטבול אי אפשר לשחק לבד. הפואנטה במשחק היא כמובן ההדמיה המציאותית של שדה הקרב. המטרות חייבות להיות דינאמיות ואנושיות, וזאת הסיבה שבה משתמשים בפיינטבול גם במסגרת אימונים קרביים אמיתיים. ברמה האזרחית, קבוצות רבות משחקות פיינטבול בשביל לחגוג באופן מהנה שלל אירועים כגון ימי הולדת, בר/ת מצוות, ימי גיבוש לעובדים, מסיבות שונות כגון מסיבות רווקים – ועוד. כמובן שאפשר פשוט להגיע ליהנות עם החברים גם בלי סיבה מיוחדת.

תכנון ותיאום טקטי – פיינטבול מספק חוויה עם שכל, ולא רק עם ידיים ורגליים. קבוצה שלא תחשוב בצורה טקטית ולא תערוך תיאום טקטי בין חבריה – צפויה להפסיד. כמובן שמעבר לחשיבה הקבוצתית, כל שחקן נעזר גם בשכל שלו כשהוא משתתף במשחק, ובהחלט לא מדובר בהתרוצצות חסרת פשר.

מגוון רחב של משחקים – פיינטבול ניתן לשחק במגוון של תצורות ומשחקים. תמיד מתחלקים לשתי הקבוצות, אך המשחק או המשימה הספציפיים משתנים. בין האפשרויות ניתן לציין “משחק חיסולים” – לדייק ולפגוע כמה שיותר בשחקני הקבוצה היריבה, “תפוס את הדגל” – לכבוש את הדגל של הקבוצה היריבה ולהביא אותו למטה הנגדי, “משחק הנשיא” – כל קבוצה צריכה להגן על הנשיא שלה ובמקביל לפגוע בנשיא של הקבוצה השנייה לפני שהוא מגיע ליעד שלו, ועוד.

בטוח, מתודרך ומוקפד – מלבד ציוד מיגון מפורט ומגוון כגון מסכת פנים, מגן אשכים וסרבל הסוואה, אצלנו באקסטרים טקטיקל כל שחקן מקבל תדריך בטיחות הכרחי וחשוב, כך שאין אפשרות שממשתף במשחק יפגע. אנו מקפידים על כך באופן ברור וחד משמעי ומעוניינים רק בהנאת השחקנים.

 

כמה זה עולה?

המחירים משתנים בהתאם לגודל הקבוצה. אבל האמת היא שהתמורה במתחם פייטנבול בחיפה הייתה המשתלמת ביותר בישראל מעשרות המקומות אותן סקרנו, החל מכמות הכדורים שקיבלנו ועד לשילוב מלא של משחקים אחרים במתחם ממש כפינוק ייחודי למקום. כדי לשמוע את מחירי החבילות אתם מוזמנים ליצור קשר עם פיינטבול לייזר טאג בחיפה ולקבל את המידע המלא והמפורט. הם מומחים אמיתיים בארגון ימי כיף, ימי גיבוש וסדנאות העצמה לכל קבוצה של אנשים.

אז, למה אתם מחכים?

הפכו את האירוע הבא שלכם לכיף ולחוויה מלאה בפעולה בה המשתתפים יצטרכו לרוץ, לקפוץ, לתכנן, והכי חשוב – לשתף פעולה ולהנות ביחד. אנו מביאים את הכיף עד אליכם, בלי המתנה בתור, בלי נסיעה למקום רחוק ברכבים פרטיים או בהסעה ועם צוות מקצועי שישמח לענות לכם על כל שאלה ולגרום לאירוע להיות בלתי נשכח. אז לאירוע הבא אין מה להתלבט, חייגו וצוות אקסטרים יגיע עד אליכם. החברה מספקת שירות לחברות פרטיות, משרד הביטחון, ועדים, ארגונים, בתי ספר ואינספור אירועים פרטיים כגון ימי הולדת ובר/ת מצוות בכל רחבי הארץ.

הצוות המקצועי, המיומן והמנוסה שלנו נבחר בקפידה ומורכב מיוצאי יחידות קרביות. מתחם הלוחמה הטוב בישראל עם משחקי מציאות מדומהמתחם לייזר טאג ושטח אקסטרים למשחקי פיינטבול. גלו כושר מנהיגות קבוצתית בזמן אמת ונראה אם אתם החוליה החזקה. אז כדי לראות במה מדובר, ולחוות את הפעילות הכי מהנה, ובטוחה שתכירו, השאירו פרטים כאן  או התקשרו 052-7555-551