הפתרון המושלם – אטרקציות אקסטרים ניידות 

הפתרון המושלם – אטרקציות אקסטרים ניידות! 


אטרקציות ניידות עד בית הלקוח או עד מקום העבודה מבית אקסטרים טקטיקל זאת חוויה ייחודית בישראל.

אקסטרים טקטיקל מציעה מגוון רחב של משחקי מציאות מדומה בשילוב עם לייזר טאג. משחק טכנולוגי ומתקדם, בעל דינאמיקה קבוצתית מפותחת, מהנה מאוד המשחק משלב הדורש מנה נכבדת של ריכוז ומיומנויות טקטיות מכל שחקן המשתתף במשחק המציאות מדומה. הוא מתאים לילדים באופן מושלם, גם לנוער עם משחקי אסטרטגיה מתקדמים וגם לאנשים בוגרים ומבוגרים שרוצים לחזור לפעולות גיבוש בצבא רק באופן ווירטואלי כמובן. מתאים לשני המגדרים והולך פנטסטי עם אינספור אירועים וימי כיף וגיבוש.


נכון, מסכימים אתכם – זה בכלל לא מובן מאליו ובהחלט צריך להסביר את זה שוב.
במקום להתחיל לתכנן את היציאה של הכיתה מבית הספר, לקבל אישורים מההורים, לקבוע עם חברת ההסעות, לוודא עם הקייטרינג ולראות שאבא של איתמר מ-ז’ 4 לא נרדם באוטובוס. ב-2022 אקסטרים טקטיקל מגיעה עד אליכם לכיתת הלימוד, למקום העבודה או אפילו לגינה הציבורית שבשכונה. הכל כדי להביא חווית המשחק באקסטרים באופן הנוח והאינטראקטיבי ביותר שניתן לחשוב עליו. כל מה שאתם תצטרכו לעשות זה לקבוע איתנו, אנחנו נעשה את השאר.

למי האטרקציות מתאימות?

מחפשים פעילות שתגבש את העובדים? פעילות סיום לתלמידי בית הספר? יום הולדת? בר\בת מצווה? יום כיף למשפחה או חוגגים מסיבת הנפקה?!

ניידת האקסטרים שלנו עומדת לרשותכם בכל מקום ובכל זמן אפילו בבית הפרטי שלכם!

איך זה עובד? איך אפשר לשחק אטרקציות אקסטרים בכל מקום?
צוות אקסטרים טקטיקל מצויד בניידת המתקדמת בישראל המכילה ציוד חדש ומקצועי, מכלי נשק לייזר טאג המתקדמים בעולם ועד למשקפות וציוד מציאות מדומה Virtual Reality שמענים מגוון ענק של סוגי משחק באזורים שונים ברחבי הארץ בין אם אתם מחפשים פעילות אקסטרים באזור תל אביב, או אטרקציות אקסטרים באזור המרכז לאקסטרים טקטיקל יש את מה שיהפוך את הכל להיות יותר מציאותי ויתנו חוויה אמיתית ועוצמתית. כל מה שאתם צריכים לדאוג לשתיה קלה (צוות אקסטרים ממליץ על מים והרבה!), בגדים נוחים כן גם ג’ינס זה בסדר גמור, וכדאי שתהיו עם נעליים סגורות סתם כי פחות נעים שידרכו עליכם בטעות לא מעבר לזה.

כל מה שנותר כרגע לוודא זה את המקום בו נבצע את אטרקציית האקסטרים אצלכם, נצטרך שתצרו איתנו קשר טלפוני לפני המועד כדי להבטיח שהפעילות נעשית באופן הבטיחותי והמהנה ביותר שניתן להפיק עבורכם.

בית הספר, במשרד, בפארק בשכונה וכל שטח שאתם יכולים להגיע אליו כקבוצה.

משחק מציאות מדומה בשילוב לייזר טאג גמיש במיוחד מבחינת המיקום. הכוונה היא שניתן לשחק גם במקום סגור וגם מקום פתוח בלי להשאיר אפילו פירור של אבק או בלאגן.
כיוון שאפשר לשחק את המשחק בפנים וגם בחוץ ולהביא אותו להיכן שרוצים – ניתן גם לשחק במציאות מדומה בכל מזג אוויר, בין אם מדובר ביום חורפי במיוחד עם גשם, ברקים ורעמים או ביום שרב עם אובך צוות אקסטרים יעמוד בכל מזג אוויר (טוב, אנחנו בכל זאת בישראל אז..).

לא בטוחים אם השטח שלכם מתאים לפעילות? אתם מוזמנים להתייעץ איתנו ונבין ביחד אם המיקום אפשרי, ואם לא, נחשוב על מיקום אחר שיהיה נוח לכולם.

מקומות לדוגמה שניתן לשחק בהם: חצר אחורית, מגרשים פתוחים, יערות, בתים, גן משחקים, זירות ספורט, מגרשי כדורגל, פארקים, ואפילו משרדים.

המשחק מתנהל ללא מגע פיזי! במלחמה כמו במלחמה, אנו צריכים להימנע  מהיתקלות באויבים שלנו ולא להיות קרובים מידי אליהם.

אין לכלוך! אין בלאגן! אין חוטים!

כמו שנבוא, כך גם נלך, המקום יישאר נקי ומסודר, לא תצטרכו אפילו להעביר מטאטא.

לאחר חלוקת הציוד, השחקנים מקבלים הדרכה והסברים ומתחילים לשחק. 

למי מתאים לשחק לייזר טאג נייד? 

בעיקרון, לכולם. בנים, בנות, בני נוער, מבוגרים, הייטקיסטים, לוחמים, ג’ובניקים וכל הקשת הצבעונית שקיימת במדינת ישראל. (מבחינת גיל, המשחק מתאים לכל הגילאים פרט לילדים מתחת לגיל 7) המטרה העיקרית שלנו היא להגיע אליכם, וליצור לכם חוויה שתשבור לכם את שגרת הקורונה לשעתיים, שבזמן הזה תהיו כל כך מרוכזים בחוויה והנאה (והרצון לנצח) עד שלא תשימו לב ואולי אפילו קצת תשכחו מהמציאות שמתחוללת בחוץ. 

מה עם שמירה על ההנחיות? 

צוות אקסטרים טקטיקל מאמין שצריך לשמור על ההנחיות כדי לקיים שגרה. אנו לוקחים את הנושא ברצינות מירבית. לכן מהבחינה הזו אין לכם בכלל מה לדאוג. הציוד מגיע סטרילי ונקי, צוות המפעילים מגיע כאשר הוא שומר על התקנות ואנו פועלים תחת הנחיות מלאות של משרד הבריאות.


רגע אז כל המשחקים זה מלחמה? מה עם קצת שלום?
אל תדאגו, באקסטרים טקטיקל מפיקים את המשחקים המתקדמים ביותר לכל גיל ולכל מטרה.
בין אם מדובר על משחק חינוכי ומהנה לילדים ועד משחק אסטרטגיה מורכב לגיבוש בני נוער אתם יכולים לסמוך על צוות אקסטרים טקטיקל שהוא כבר חשב ופיתח את המשחקים המקוריים והמתקדמים ביותר בעולם משחקי מציאות מדומה.

כמה זה עולה?

המחירים משתנים בהתאם לגודל הקבוצה. כדי לשמוע את מחירי החבילות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולקבל את המידע המלא והמפורט.

אקסטרים טקטיקל מתמחה בארגון ימי כיף, ימי גיבוש וסדנאות העצמה לכל קבוצה של אנשים.

אז, למה אתם מחכים?

הפכו את האירוע הבא שלכם לכיף ולחוויה מלאה בפעולה בה המשתתפים יצטרכו לרוץ, לקפוץ

לתכנן, והכי חשוב – לשתף פעולה ולהנות ביחד. אנו מביאים את הכיף עד אליכם, בלי המתנה בתור, בלי נסיעה למקום רחוק ברכבים פרטיים או בהסעה ועם צוות מקצועי שישמח לענות לכם על כל שאלה ולגרום לאירוע להיות בלתי נשכח. 

אז לאירוע הבא אין מה להתלבט, חייגו אלינו וצוות אקסטרים יגיע עד אליכם.

אקסטרים טקטיקל מספקת שירות לחברות פרטיות, משרד הביטחון, ועדים, ארגונים, בתי ספר ואינספור אירועים פרטיים כגון ימי הולדת ובר/ת מצוות בכל רחבי הארץ.

הצוות המקצועי, המיומן והמנוסה שלנו נבחר בקפידה ומורכב מיוצאי יחידות קרביות.
מתחם הלוחמה הטוב בישראל עם משחקי מציאות מדומה, מתחם לייזר טאג ושטח אקסטרים למשחקי פיינטבול. גלו כושר מנהיגות קבוצתית בזמן אמת ונראה אם אתם החוליה החזקה. אז כדי לראות במה מדובר, ולחוות את הפעילות הכי מהנה, ובטוחה שתכירו, השאירו פרטים כאן  או התקשרו 052-7555-551

אהבת את המאמר?

שיתוף המאמר בפייסבוק
שיתוף המאמר בוואטסאפ
שיתוף המאמר במייל
שיתוף המאמר בטלגרם