לייזר טאג נייד בשטח

ניידת אירועי לייזר טאג נייד המקצועית בישראל

אקסטרים טקטיקל מגיעים עד אליכם
לייזר טאג נייד לקבוצות גדולות

פעילות לייזר טאג ניידת כוללת משחק עד 35 משתתפים בעל 3 משחקי לייזר טאג עם מגוון משימות מורכבות.

בנוסף תקבלו אטרקציה נוספת לבחירה, החבילה כוללת הקמת מגרש בשטח לבחירתכם ושילוב תפאורה מתקדמת במקום הנבחר ועוד

איך פעילות לייזר טאג ניידת אפשרית בכלל?

איך אפשר לשחק לייזר טאג אקסטרים בכל מקום?
צוות אקסטרים טקטיקל מצויד בניידת המתקדמת בישראל המכילה ציוד חדש ומקצועי, מכלי נשק לייזר טאג המתקדמים בעולם ועד למשקפות וציוד מציאות מדומה Virtual Reality שמענים מגוון ענק של סוגי משחק באזורים שונים ברחבי הארץ.

איזה סוגי אירועים ניתן לעשות בפעילות לייזר טאג ניידת?

ניתן לערוך שלל אירועים פרטיים ועסקיים:

איך פעילות לייזר טאג ניידת מתנהלת בשטח?

נצטרך שתצרו איתנו קשר טלפוני לפני המועד כדי להבטיח שהפעילות נעשית באופן הבטיחותי והמהנה ביותר שניתן להפיק עבורכם.
בית הספר, במשרד, בפארק בשכונה וכל שטח שאתם יכולים להגיע אליו כקבוצה.
משחק מציאות מדומה בשילוב לייזר טאג גמיש במיוחד מבחינת המיקום. הכוונה היא שניתן לשחק גם במקום סגור וגם מקום פתוח בלי להשאיר אפילו פירור של אבק או בלאגן.

3 סיבות למה לבחור בנו

המקצועיים ביותר – צוות הדרכה מובחר ומקצועי המונה את נבחרת המאמנים הטובה ביותר ישירות מיחידות מובחרות בצה”ל כמו דובדבן, סיירת גולני ועוד.

הוותיקים ביותר – חברת אקסטרים טקטיקל גאה להיות הראשונה בישראל במגוון רחב של טכנולוגיות למשחקי אקסטרים. החברה מעניקה שירותים לגופים הגדולים במשק. 

הגדולים ביותר – מרכז הלוחמה הגדול והמתקדם בישראל נמצא כאן אצלנו בקרית חיים ומכיל 3 מתחמי ענק למשחקי לייזר טאג מתקדמים ועוד. בנוסף לאקסטרים יש את ניידת האירועים המקצועית בישראל.

מאיפה הכל התחיל?

הצבא האמריקאי הגה בסוף שנות ה-70 שיטת אימון המבוססת על שימוש בקרניים אינפרה אדומות. החל משנת 1979 הטכנולוגיה עברה לשימוש מסחרי ופרטי כחלק ממשחק ששווק ונמכר במקביל ליציאת הסרט "סטאר טרק". כיום מופעלים מתחמי לייזר טאג המבוססים על הטכנולוגיה בכל רחבי העולם, לרבות כאן בישראל. אקסטרים טקטיקל נחשבת לחלוצה בתחום.

איך משחקים?

השחקנים מתחלקים לשתי קבוצות מתחרות. כל שחקן מקבל כלי נשק שיורה קרניים אינפרה אדומות בטוחות לחלוטין לעיניים ולכל חלק בגוף – כולל אישור ממכון התקנים הישראלי. לכל משחק לייזר טאג יש תסריט, וניתן לשחק אינספור משחקים שונים, לרבות "תפוס את הדגל", "מלך הגבעה", "הגנת אישים" – ועוד. לאחר חלוקת הציוד, השחקנים מקבלים הדרכה והסברים ומתחילים לשחק.

כמה עולה משחק לייזר טאג נייד?

המחיר לקבוצה במשחק לייזר טאג נייד:
- משחק עד 35 משתתפים

- 3 משחקי לייזר טאג עם מגוון משימות מורכבות
- אטרקציה נוספת לבחירה: משחק פיינטבול \ משחק ירי למטרות
- כולל הקמת מגרש בשטח לבחירתכם
- שילוב תפאורה מתקדמת במקום הנבחר ועוד
- עלות חבילת לייזר טאג נייד | 2,700 ₪
- עלות לכל משתתף נוסף | 70 ₪

איזה סוגי אירועים ניתן לעשות?

חברת אקסטרים טקטיקל עורכת אינספור אירועים ניידים במקום לפי בחירת הלקוח מסוגים שונים. ביניהם ניתן למנות ימי כיף, ימי גיבוש וסדנאות העצמה לחברות, ארגונים, ועדים, בתי ספר, משרדים ומוסדות בכל רחבי הארץ. בנוסף לכך גם אירועים פרטיים רבים כגון ימי הולדת, בר/ת מצוות, מסיבות רווקים ורווקות – ועוד.

לייזר טאג חיפה - חוויה בלתי נשכחת | אקסטרים טקטיקל

גיבוש צוות עובדים

לייזר טאג נייד לגיבוש צוות עובדים

לייזר טאג חיפה | אקסטרים טקטיקל

בר/בת מצווה

פעילות לייזר טאג נייד מותאמת לבר\בת מצווה

מסיבת גיוס

פעילות לייזר טאג ניידת שתכין אתכם מעולה לגיוס

לייזר טאג חיפה - גם לילדים | אקסטרים טקטיקל

חוויה משפחתית

משחק לייזר טאג נייד למשפחות שמקרב לבבות

לייזר טאג חיפה - אחרי פעילות כה מושלמת חייבים לאכול | אקסטרים טקטיקל

ימי הולדת

חוגגים יום הולדת עם לייזר טאג נייד בטיחותי ומהנה

הפעלות למוסדות חינוך

פעילויות לייזר טאג נייד המותאמות לבתי ספר

לייזר טאג נייד

הכי כיף, הכי טרנדי, הכי קרוב: אקסטרים טקטיקל מציעה לייזר טאג נייד, בשילוב מציאות מדומה. לא פחות מסנסציה, לחובבי הז’אנר. וחובבי הז’אנר זה פחות או יותר כל מי שמכיר את המשחק מספר אחת הזה. לייזר טאג נייד מיועד לכל מי שרוצה להנות מחווית לייזר טאג, להגיע למתחם הלייזר טאג. ניידת הלייזר טאג של אקסטרים טקטיקל, שמפעילה את מתחם הלייזר טאג הגדול בארץ, מגיעה ליישובים מאזור מודיעין ועד לקריית שמונה.

ללחום בכל מקום

עם רצון טוב, יצירתיות ואלתור – כל מקום יכול להפוך למתחם לייזר טאג. כן, גם משרד אפור ומשמים. חשוב להבין שגם במצבי לוחמה אמתיים, מתפתחים קרבות במקומות לא צפויים, ולא רק בשטח. בלוחמת לייזר טאג נייד מחשיכים את המקום, כדי שיהיה אפשר לחלק את המתחם לאזורים על ידי סימון באור בצבעים שונים. זה יכול להיות בית ספר, משרד, סופר או פארק – בעצם, כל מקום שאפשר לסגור לשימוש הקבוצה המשחקת בלבד, מתאים ללייזר טאג נייד.

לייזר טאג עד הבית- אנחנו דואגים להכל

אתם לא צריכים לדאוג לשום דבר, חוץ מלהתקשר אלינו! אם אתם תוהים איפה אפשר לקיים את הפעילות – אל תדאגו! אנחנו מכירים בדיוק את המקום הנכון והמתאים באזור מגוריכם. אז בין אם אתם מחפשים לייזר טאג בראשון לציון, בתל אביב או בכל מקום אחר בארץ – אנחנו דואגים לכל הציוד והאישורים, ואתם יכולים להגיע עם ראש נקי ומוכנים לעשות רק כיף!

הציוד המתקדם בעולם

אקסטרים טקטיקל מציעה לייזר טאג נייד ברמה אחרת –

  • משקפות וכל הציוד למציאות מדומה, שמאפשרת המון משחקים וחוויות לחימה מסעירות ומוחשיות
  • כלי נשק חדשניים ומתקדמים לסוגי לחימה שונים
  • אפודים שמאירים באור אינפרא אור
  • המון תפאורה שתהפוך את המקום למגרש לחימה מסעיר וכמובן בטוח
  • אמצעי תאורה לסימון השטח של כל קבוצה

שטח אש, שטח נקי

היתרון הגדול בלוחמת לייזר טאג, בפרט כזו שנעשית עם מציאות מדומה, הוא שאין צורך ליצור ‘בלאגן’ בסביבה. לכן, גם במקום נקי ומוקפד אפשר לשחק לייזר טאג נייד ללא חשש. בסיום המשחק לא יישאר סימן שהשטח היה ל’שטח-אש’ וליתר דיוק לשטח לייזר… הוא נשאר נקי לחלוטין. גם ברמת הבטיחות, המשחק בטוח לחלוטין. אתם מקבלים את כל ההוראות לפני המשחק, נציג מטעם חברת טקטיקל אקסטרים יבדוק ויתרשם שהכל בסד, ואתם תוכלו לשחק בבטיחות מלאה.

חוגגים אירועים עם לייזר טאג נייד!

באירועים רבים, אנחנו רוצים לא רק את התמונות היפות והחגיגיות, אלא בעיקר את החוויה השמחה וגם המגבשת, חוויה שכל החברים שלנו שותפים לה. לייזר טאג נייד הוא הסנסציה שתקפיץ את האירוע!

  • בר / בת מצווה
  • יום הולדת
  • מסיבת רווקים / רווקות
  • מסיבת גיוס
  • אירועי חברה וימי כיף לעובדים

לייזר טאג נייד, מייד! כי אין דרך טובה יותר להבטיח יום כיף למשפחה, החברים או העובדים שלנו. האטרקציה שמספקת תמורה מלאה לתשלום עליה, בכל מקום שנבחר ועם המון אפשרויות למשחקים… לייזר טאג נייד עם מציאות מדומה, שילוב שהופך למשחק מלחמה מנצח.