VR טקטיקל - משחקי מציאות מדומה

אקסטרים טקטיקל
מרכז ה-VR הגדול
והמתקדם בישראל

מחפשים את הטוב ביותר?
חברת אקסטרים טקטיקל מזמינה אתכם להשתתף בחוויה מלאה באדרנלין של משחקי מציאות מדומה עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. במתחם הלוחמה הגדול בישראל או בניידת לאירועים במיקום שאתם בוחרים.

3 סיבות
למה לבחור בנו

המקצועיים ביותר – צוות הדרכה מובחר ומקצועי המונה את נבחרת המאמנים הטובה ביותר ישירות מיחידות מובחרות בצה”ל כמו דובדבן, סיירת גולני ועוד.

הוותיקים ביותר – חברת אקסטרים טקטיקל גאה להיות הראשונה בישראל במגוון רחב של טכנולוגיות למשחקי אקסטרים. החברה מעניקה שירותים לגופים הגדולים במשק. 

הגדולים ביותר – מרכז הלוחמה הגדול והמתקדם בישראל נמצא כאן אצלנו בקרית חיים ומכיל 3 מתחמי ענק למשחקי ה-VR מתקדמים ועוד.

מאיפה הכל התחיל?

לוחמה במציאות מדומה או VR (קיצור של Virtual Reality) התחילה את דרכה כרעיון עוד במאה הקודמת (אדוארד לינק – 1929 ממציא סימולטור אימוני תעופה ראשון) עם המצאות שונות ומפתיעות החל ממשקפיים שנראות רגילות לחלוטין עם תמונות המתחלפות בקצב מהיר כדי ליצור תמונה חלקה ועד למכשירי ענק עם מאות מסכים זעירים. מה שמשותף לכולם זה שניסו להעביר את חווית מציאות על ידי הצגה ויזואלית. והיום? אקסטרים טקטיקל גאה להיות החלוצה בישראל והראשונה שמביאה את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר עם פיתוחים מקוריים שלוקחים את חווית מציאות מדומה לרמה הגבוה ביותר בהיסטוריה, כל כך מציאותי שדפיקות הלב מגיבות בהתאם, רמות האדרנלין קופצות פלאים ובלוטות הזיעה עובדות שעות נוספות.

איך משחקים?

השחקנים מתחלקים לשתי קבוצות מתחרות. כל שחקן מקבל משקפת מציאות וירטואלית וכלי נשק פיזי שעליו יולבש הנשק הנבחר במציאות הווירטואלית. לכל משחק מציאות וירטואלית יש תסריט, וניתן לשחק אינספור משחקים שונים, לרבות משחקי מלחמה בגוף ראשון, משחקי בידור מצחיקים – ועוד. לאחר חלוקת הציוד, השחקנים מקבלים הדרכה והסברים ומתחילים לשחק.

מה זה משחקי מציאות מדומה?

משחקי מציאות מדומה או Virtual Reality VR היא חוויה חסרת גבולות המשתמשת בטכנלוגיית מחשוב מתקדמת על מנת לייצר סביבה דמיונית ולמעשה מציאות מדומה שלוקחת את השחקן מזירת המשחק אל עבר חוויה בעולם תלת מימדי, אור-קולי בו השחקן עובר אינטראקציה קבוצתית בין השחקנים המשתתפים. הטכנולוגיה הישנה של מציאות מדומה העבירה חוויה לא רעה באמצעות משקפי וי.אר חכמים בדוגמת המכשיר של HTC. החיסרון בטכנולוגיה הישנה יותר והשימוש במכשיר של HTC היא רמת האיכות, עד כמה המשחק מרגיש לכם מציאותי, כמה שחקנים ניתן במקביל (בטכנלוגיה הישנה יש מגבלה של 8 שחקנים) ועד כמה נוח לשחק טורנירים ארוכים. בטכנלוגיה החדשה ביותר עם ציוד מציאות מדומה מבית VR Tactical ניתן ליהנות מחוויה ברמה הגבוה בעולם. למעשה, הרבה גיימרים מוכרים בעולם הכתירו את מערכת VR Tactical כמערכת משחקי לייזר טאג עם מציאות מדומה במקום הראשון בעולם בהשוואה לטכנולוגיות קיימות אחרות. דרך אגב, המושג מציאות מדומה משמש שנים רבות להגדיר גם משחקי סימולציות כאלה ואחרים לדוגמה משחקי מירוץ מכוניות כאשר מחברים למחשב הגה ודוושות או בסימולטור טיסה שזז לפי תנועת הג’ויסטיק, זה סוג של מציאות מדומה. 

מה ההבדל בין מציאות מדומה למציאות רבודה?

משחקי מציאות מדומה או Virtual Reality היא חוויה שיוצרת סביבה מלאכותית הסוחפת את השחקן אל עולם וירטואלי באמצעות גירוי חושי השמיעה, הראייה וכו’. טכנולוגיה זאת דורשת כח מחשוב מחמיר מאוד וכחלק מהמאמצים ביצירת משחקים אל הטכנולוגיה הזאת ניתן לייצר משחקים משוגעים המותאמים לכל קהל יעד ואפילו לפי דרישה ספציפית או פיתוח לקהל מסוים.

מציאות רבודה או Augmented Reality לעומת זאת, היא טכנולוגיה בה השחקן מכניס אלמנטים וירטואלים אל תוך הסביבה האמיתית שלו. בהרבה מקרים ישתמשו במכשיר כמו מצלמה כדי לאבחן את הסביבה בה השחקן נמצא וגם מסך בו מוצגים האלמנטים הוויזואלים המשתלבים בעולם האמיתי בסוג של חלון שקוף שכזה המציג את האלמנט הווירטואלי בצמוד או בהסתכלות אל אלמנטים מהעולם האמיתי הנוכחי. 

מציאות מדומה

אילו שימושים נוספים יש למציאות מדומה מלבד משחק?

ניתן לראות המון בעיות מקוריות לחלוטין שהצליחו לפתור אותן בעזרת השימוש במציאות מדומה Virtual Reality. דוגמה אחת שאנחנו מאוד אוהבים היא פרויקט שלוקח משקפות מציאות מדומה ובעזרת פיתוח תוכנה מבריקה עוזר לאנשים בעלי מוגבליות להזיז את העכבר במחשב או לגלוש בדפדפן אינטרנט המיועד למטרה זו ועל ידי כך לבלות באתרים אינטרנט, לרכוש ולהזמין אונליין מוצרים ושירותים מבלי להצטרך עזרה או להיות תלוי בגורם שלישי. דוגמה זאת משנה חיים לאנשים שזכו לקבל את משקפי המציאות מדומה לשימוש האישי שלהם ולשדרוג איכות חייהם. 

איזה סוגי אירועים ניתן לעשות?

חברת אקסטרים טקטיקל עורכת אינספור אירועים מסוגים שונים. ביניהם ניתן למנות ימי כיף, ימי גיבוש וסדנאות העצמה לחברות, ארגונים, ועדים, בתי ספר, משרדים ומוסדות בכל רחבי הארץ. בנוסף לכך גם אירועים פרטיים רבים כגון ימי הולדת, בר/ת מצוות, מסיבות רווקים ורווקות – ועוד.

לייזר טאג חיפה - חוויה בלתי נשכחת | אקסטרים טקטיקל

גיבוש צוות עובדים

לייזר טאג חיפה | אקסטרים טקטיקל

בר/בת מצווה

מסיבת גיוס

לייזר טאג חיפה - גם לילדים | אקסטרים טקטיקל

חוויה משפחתית

לייזר טאג חיפה - אחרי פעילות כה מושלמת חייבים לאכול | אקסטרים טקטיקל

ימי הולדת

הפעלות למוסדות חינוך

האם יש בחילות, סחרחורות או תחושה לא נעימה בגלל משחקי מציאות מדומה?

תלוי באיכות המכשור, רמת פיתוח המשחק ותחזוקת הציוד. לדוגמה בטכנלוגיה הישנה של HTC עלו המון שאלות בנוגע למשחק ממושך של יותר ממספר דקות בודדות או במקרה של אנשים שבאמת בעלי נטייה לבחילות. בטכנולוגיה החדשה של VR Tactical הצליחו להגיע למה שמכנים בתעשייה “מצב 0” זה אומר שכל תחושת הניתוק שקוראת בטכנולגיה הישנה נעלמת. בטכנלוגיה הזאת אתם יכולים להיות בטוחים שהיא נוסתה במעבדות המתקדמות בעולם ונבדקה במרכזי המשחק הגדולים ביותר באירופה וארה”ב. מערכת המציאות המדומה של VR Tactical עומדת בסטנדרטים הבריאותיים ובתקנים המחמירים ביותר בתעשייה. כך שאם עושים בחירה חכמה ואיכותית יותר לא צריך לחשוש מתחושות לא נעימות במהלך המשחק.

האם ניתן לשחק במשחקי מציאות מדומה עם משקפיים?

בהחלט כן, בטכנלוגיית מציאות מדומה החדשה מבית VR Tactical יש במכוון רווח מספק ומבנה המאפשר חבישת משקפי ראיה מבלי שאלו יפריעו למהלך המשחק. מה שכן חשוב להדגיש כי המשקפת החדשה של VR Tactical נבחרה למשקפת הנוחה ביותר לאימונים ארוכים של כוחות הביטחון במרכז הלוחמה של אקסטרים טקטיקל. יחד עם זאת במידה ואתם מרכיבים משקפיים לצרכי אסתטיקה או במספר נמוך וניתן להמנע משימוש במשקפיים זה רק יקל עליכם לאורך כל יום הכיף במציאות מדומה.

משחקי מציאות מדומה אקסטרים טקטיקל

אהבתם את הרעיון והייתם רוצים לחוות אותו אצלנו במתחם אקסטרים?

באקסטרים טקטיקל לא רק נהנים לשחק, אנחנו גם מפתחים את המשחקים שלנו בעצמנו. לכן יש ברשותינו מגוון ענק של משחקי מציאות מדומה שניתן לשחק באירועים קטנים או לאירועים גדולים ככל שעולה הדמיון.

אז הפכו את האירוע הבא שלכם לכיף ולחוויה מלאה בפעולה בה המשתתפים יצטרכו לרוץ, לקפוץ
לתכנן, והכי חשוב – לשתף פעולה ולהנות ביחד. אנו מביאים את הכיף במתחם שלנו בקרית חיים חיפה או עד אליכם, בלי המתנה בתור, בלי נסיעה למקום רחוק ברכבים פרטיים או בהסעה ועם צוות מקצועי שישמח לענות לכם על כל שאלה ולגרום לאירוע להיות בלתי נשכח.
לאירוע הבא אין מה להתלבט, חייגו עכשיו.

החברה מספקת שירות לחברות פרטיות, משרד הביטחון, ועדים, ארגונים, בתי ספר ואינספור אירועים פרטיים כגון ימי הולדת ובר/ת מצוות בכל רחבי הארץ. הצוות המקצועי, המיומן והמנוסה נבחר בקפידה ומורכב מיוצאי יחידות קרביות. אקסטרים טקטיקל – מתחם הלוחמה הטוב בישראל עם משחקי מציאות מדומה, מתחם לייזר טאג ושטח אקסטרים למשחקי פיינטבול. גלו כושר מנהיגות קבוצתית בזמן אמת ונראה אם אתם החוליה החזקה. אז כדי לראות במה מדובר, ולחוות את הפעילות הכי מהנה, ובטוחה שתכירו, השאירו פרטים או חייגו אלינו.

1 2 3 3
מתחמי
אקסטרים

1% 2% 3% 4% 6% עד 7%
הנחה
לארגונים

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 מעל 14
סוגי משחק
שונים

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 מעל 100
משתתפים
במשחק

הזמינו משחק עכשיו

פוסטים אחרונים