ג'לי בול קריית חיים

Jelly Ball Tactical

מחפשים אטרקציה מיוחדת ולא שגרתית? אתם יכולים להפסיק לחפש – ג’לי בול, הטירוף החדש של הקיץ שהולך לשגע אתכם ואת הסובבים שלכם.
חברת אקסטרים טקטיקל מזמינה אתכם להשתתף בחוויה מלאה באדרנלין עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, במתחם הלוחמה הגדול בישראל או בניידת לאירועים במיקום שאתם בוחרים.

מה זה ג'לי בול?

אם אתם חובבי פיינטבול, אבל מחפשים משהו שהוא קצת יותר עדין ופחות כואב, ג’לי בול עשוי להיות המשחק המושלם עבורכם. ג’לי בול הוא חלופה מהנה המתאימה לכל הגילאים ולכל רמות המשחק. ג’לי בול (Jelly Ball) הוא משחק שדומה לפיינטבול, אך במקום להשתמש בכדורים מלאי צבע, הוא משתמש בכדורים רכים ורכים במילוי ג’ל מיוחד על בסיס מים.  הכדורים מתפוצצים עם הפגיעה, משאירים סימן קטן אך ללא חבורות או כאבים. זה הופך אותו למושלם עבור משפחות, ילדים, וכאלה שרוצים ליהנות מבלי לפחד להיפגע.

3 סיבות
למה לבחור בנו

המקצועיים ביותר – צוות הדרכה מובחר ומקצועי המונה את נבחרת המאמנים הטובה ביותר ישירות מיחידות מובחרות בצה”ל כמו דובדבן, סיירת גולני ועוד.

הוותיקים ביותר – חברת אקסטרים טקטיקל גאה להיות הראשונה בישראל במגוון רחב של טכנולוגיות למשחקי אקסטרים. החברה מעניקה שירותים לגופים הגדולים במשק. 

הגדולים ביותר – מרכז הלוחמה הגדול והמתקדם בישראל נמצא כאן אצלנו בקרית חיים ומכיל 3 מתחמי ענק למשחקי פיינטבול מתקדמים ועוד.

ג’לי בול הוא משחק שדומה לפיינטבול אבל עם טוויסט. במקום להשתמש בכדורי פיינטבול מסורתיים שיכולים להיות כואבים ומבולגנים, ג’לי בול משתמש בכדורים ידידותיים לסביבה ומתכלים עשויים מג’לי. הכדורים האלה עדינים יותר וכואבים פחות, מה שהופך אותם לאופציה מצוינת למי שמפחד מהפיינטבול המסורתי. אקסטרים טקטיקל מציע לכם משחקי ג’ילי בול בנוסף לפיינטבול וללייזר טאג בחיפה.

הכירו את ג'לי בול!

בשנים האחרונות כולם כבר שמעו על פיינטבול, אותו משחק יריות בשטח שמאפשר לנו לצאת מהשגרה, להתנסות במשחק טקטיקה אמיתי – וכל זה בבטיחות מלאה. עם זאת, יש עדיין לא מעט אנשים שחוששים מפיינטבול. אנשים שמפחדים קצת מהרובים, שחוששים להיכנס לתוך העניינים אבל עדיין רוצים להתנסות בפעילות אקסטרים מיוחדת ומלאת אדרנלין. עד לא מזמן היה מדובר רק בחלום, אבל עכשיו החלום הזה הפך למציאות. רוצים ללמוד עוד על המשחק שכבש את ליבם של אנשים רבים?

אז מה זה ג’לי בול? כפי שאפשר ללמוד מהשם שלו, ג’לי בול הוא משחק קבוצתי בו משתמשים בכדורים בעלי מרקם ג’לי על מנת לנצח. בדומה לפיינטבול, גם את משחק הג’לי בול יש לשחק בזירה מוגדרת, אותה ניתן למקם כמעט בכל מקום. עם זאת, המשחק הזה דורש אביזרים מרובים יותר. בתחילת כל משחק השחקנים יתפצלו לשתי קבוצות שיתחרו אחת בשנייה במספר תחרויות מיוחדות, בהתאם למה שתואם עם מנהלי המשחק בתחילת הדרך. הקבוצה בעלת מספר הנקודות הגבוהה ביותר – היא המנצחת!

איך משחקים ג'לי בול?

משחק ג’לי בול הוא פשוט, והכללים דומים לפיינטבול. השחקנים מחולקים לקבוצות, והמטרה היא לחסל את הקבוצה השנייה על ידי ירי בהם עם כדורי הג’לי. הקבוצה עם הכי הרבה שחקנים שנותרו בסוף המשחק מנצחת. ניתן לשחק בג’לי בול במסגרות פנים וחוץ שונות, מה שהופך אותו לפעילות רב-תכליתית לכל אירוע. זה נהדר עבור מסיבות יום הולדת, אירועי חברה, תרגילים לבניית צוות, ואפילו סתם יום כיף עם חברים ובני משפחה.

ג'לי בול - יתרונות

מלבד היותו משחק מהנה ומרגש, לג’לי בול יש גם מספר יתרונות, כולל:

בטוח ועדין

ג'לי בול מהווה חלופה עדינה יותר לפיינטבול, מה שהופך אותו לבטוח עבור ילדים ומבוגרים כאחד.

עבודת צוות ותקשורת

ג'לי בול דורש עבודת צוות ותקשורת בין שחקנים, מה שהופך אותה לפעילות מצוינת לבניית צוות.

משפר את הכושר

כדור ג'לי כולל ריצה, התחמקות וירי, מה שיכול לעזור לשפר את הכושר והסיבולת.

מחיר נוח

ג'לי בול היא פעילות במחיר סביר, מה שהופך אותה לנגישה לכל מי שרוצה לנסות אותה.

ידידותית לסביבה

הכדורים של Jelly Ball עשויים מחומר מתכלה, מה שהופך אותו לחלופה ידידותית לסביבה לפיינטבול.

ראשית, מדובר בגרסה מעודנת יותר של פיינטבול, כך שניתן להתייחס אליו כמעין “טבילת אש” לפני שניגשים למשחק המקורי. העובדה הזו הופכת אותו מתאים גם לילדים קטנים יותר או לאנשים מבוגרים.


כדורי הג’לי בול הם עדינים יותר מכדורי הצבע בהם משתמשים במשחקי פיינטבול.

מילוי הכדורים הוא ג’לי על בסיס מים שאינו מסוכן לעור האדם, כך שניתן לשחק בהם ללא חשש. בדומה לסוגי כדורים אחרים, גם כדורי הג’לי בול יתפוצצו ברגע שהם יפגעו בשחקן, אך הם אינם גורמים לכאבים או סימנים שנשארים לאורך זמן.


במשחק ג’לי בול כל משתתף מקבל מספר כדורים גדול יותר מזה שהוא יקבל במשחק פיינטבול רגיל. כך, השחקן יוכל להתרגל לתחושת השימוש ברובה וטעינת הכדורים ולצבור ביטחון ביכולות שלו! הניסיון שלנו לימד אותנו שככל שהמשחקונים עוברים, כך ההנאה של השחקנים גוברת והם מפגינים יכולות יותר ויותר מרשימות שמגיעות לשיאן בשלבים האחרונים של המשחק.


יתרון בולט של משחק הג’לי בול הוא שניתן לשחק אותו גם בחללים סגורים! לא משנה מהו מזג האוויר בחוץ, אתם יכולים להמשיך ולהנות מהמשחק שלכם ללא הפרעות ממזג האוויר. העובדה הזו הופכת אותו למשחק פופולארי במיוחד בכל ימי השנה, ואנשים רבים דווקא בוחרים מראש לשחק אותו בתוך מבנה. חשוב לבדוק שהמבנה רחב מספיק בכדי להכיל את הזירה ואת כל השחקנים שעתידים לשחק בה לפני שאתם מזמינים אותו.


המשחק מתאים לקבוצות גדולות של שחקנים, ולרוב יהיה פשוט להתאים אותו גם לקהל של כ-100 איש! עם זאת, חשוב לזכור כי במקרים אלו ייתכן ונצטרך לפצל את השחקנים למספר זירות, על מנת שנוכל לעקוב אחר התוצאות ולוודא שכל אחד מקבל את ההזדמנות שלו לזרוח.


ג’לי בול הוא משחק קבוצתי, מה שאומר שהמשתתפים צריכים לעבוד בשיתוף פעולה מלא על מנת להצליח לגבור על הקבוצה השנייה. אם אתם מחפשים פעילות מגבשת, שתוביל לקירוב בין השחקנים שימשיך גם הרבה אחרי שהם יצאו מהזירה – כנראה שמשחק של ג’לי בלי הוא הפתרון המושלם עבורכם.

ג'לי בול באקטרים טקטיקל

לסיכום, ג’לי בול הוא אלטרנטיבה פנטסטית לפיינטבול בטוח, מהנה ומושלם לכל הגילאים ורמות המיומנות. זוהי דרך מצוינת לבלות עם חברים ובני משפחה תוך פיתוח מיומנויות עבודת צוות ותקשורת, שיפור הכושר וההנאה. נסו ולא תתאכזבו J צרו איתנו קשר עוד היום והנציגים של אקסטרים טקטיקל ישמחו לייעץ לכם ולסגור לכם משחק.