מציאות מדומה בלייזר טאג – העתיד של הלייזר כבר כאן


לייזר טאג מוכר בישראל וברחבי העולם כבר יותר מ-30 שנה. אחד היתרונות שהפכו את הלייזר טאג לכל כך פופולארי בקרב שחקני האקסטרים בישראל זה הפרטים הקטנים שהופכים את המשחק לעתידני ומציאותי בו זמני.
במשך שנים הצליחו לשפר ולהפוך את הציוד ההיקפי של הלייזר טאג כולל כלי משחק, חיישנים מתקדמים ועוד.
יחד עם זאת ככל שהטכנולוגיה התקדמה ככה הלכה והתקרבה תקרת הזכוכית בחידושים שאפשר לעשות בתחום, אחרי הכל יש גבול לכמות החיישנים שאפשר להניח על הראש.
באותו הזמן שהגענו לסוג של מגבלה מבחינת השיפורים הטכנולוגיים שאנו הצלחנו להכניס למשחק הלייזר טאג ולשפר אותו עולם חדש של מציאות מדומה החל להתפתח עם מספר חברות טכנולוגיה שפיתחו משקפות המציגות מציאות מדומה או במושג המוכר באנגלית Virtual Reality ולקחו את עולם המשחקים 100 צעדים קדימה. מעכשיו במקום להסתכל על מסך סטטי שמונח לו אי שם פתאום אנחנו חלק מהחוויה האמיתית אנחנו הופכים לדמות בתוך המשחק עם הרגשה מציאותית שהלכה וחודדה לה עם השנים.
היום בשנת 2022 אנחנו יכולים ליהנות ממשחקי מציאות מדומה ברמה הטובה בהיסטוריה ולהרגיש שאנחנו ממש נשאבים אל עולם המשחק תוך הנאה חסרת תקדים ואדרנלין שרק מתחזק עם רמת הקושי של המשחק.
אקסטרים טקטיקל גאה להיות החלוצה בתחום משחקי מציאות מדומה עם לייזר טאג ולהביא את הטכנולוגיה המתקדמת בעולם ישירות לשחקן הישראלי. ממסיבת יום הולדת, אירוע גיבוש צוות או אפילו חגיגה לאחר הנפקה מציאות מדומה בלייזר טאג זה המשחק המושלם לכל מי שרוצה להרגיש אדרנלין בחוויה שלא ניתן להשיג בשום מציאות אחרת 😉

מה זה אומר בכלל לוחמה במציאות מדומה בשילוב לייזר טאג?

בשביל להבין באמת מה זה אומר משחק מציאות מדומה עם לייזר טאג צריך להבין את נקודת המבט של השחקן בשטח, באזור המשחק. רוב השחקנים אם ישאלו לאחר המשחק על החוויה שהם עברו בד”כ תצא מהם מילה אחת “וואו” מקסימום יוסיפו לזה “מדהים!”. הסיבה לחוסר יכולת ביטוי לאחר המשחק נובעת מחוויה יוצאת דופן, בתוך כמה דקות אל תוך עומק הפעולה אתם כבר שוכחים שמדובר במשחק.

איך זה משחק מציאות מדומה מרגיש באמת, בזמן המשחק?

המציאות מתערבבת בעולם הווירטואלי, האוזן שומעת את הצעדים של השחקנים האחרים במשחק, המשטח המיוחד באזור המשחק מסומן בקווים וירטואליים עליהם בונה מערכת המשחק מחסומים כמו קירות, חביות וכל דבר שיכול להעשיר את מפת המשחק בתוך העולם הווירטואלי שנוצר. הכל נראה אמיתי לחלוטין, הקירות ישמשו אתכם לתפוס מחסה בזמן הנכון שניה לפני שחבר שלכם מכוון אליכם את הלייזר טאג. לכל תנועה שלכם יש השפעה ישירה על הדמות שלכם במשחק המציאות מדומה. יורים עליכם? התכופפו ותפסו מחסה! כך גם הדמות שלכם במשחק תעשה באופן מיידי מה שהופך כל תנועה לטקטית ומחושבת במיוחד. אפילו אם אתם בקירות זכוכית המתנפצות לפי קצב היריות שלכם ומסיחות את הדעת לשחקנים האחרים. לקרוא למשחק הזה מציאות מדומה זה קצת מצחיק כי הזיעה ודפיקות הלב שבמשחק אמיתיות לחלוטין.
כמובן כאשר אתם מגיעים למתחם של אקסטרים טקטיקל תוכלו ליהנות משילוב של מגוון אטרקציות של משחקי לוחמה מתקדמים. החל מאימוני לייזר טאג מקצועיים, בדיוק כאלה שעוברים אצלנו היחידות המובחרות בצה”ל.
ועד למשחקי פיינטבול אקסטרים עם הכלים החדשים ביותר, מקומות מסתור שיזכירו לכם את קאונטר-סטרייק ואסטרטגיות משחק שיהפכו אתכם לצוות המגובש במחלקה.

רגע אז כל המשחקים זה מלחמה? מה עם קצת שלום?

אל תדאגו, באקסטרים טקטיקל מפיקים את המשחקים המתקדמים ביותר לכל גיל ולכל מטרה.
בין אם מדובר על משחק חינוכי ומהנה לילדים ועד משחק אסטרטגיה מורכב לגיבוש בני נוער אתם יכולים לסמוך על צוות אקסטרים טקטיקל שהוא כבר חשב ופיתח את המשחקים המקוריים והמתקדמים ביותר בעולם משחקי מציאות מדומה.

הצעד הבא הוא שלכם! הגיעו אלינו למתחם הלוחמה הטוב בישראל עם משחקי מציאות מדומה, מתחם לייזר טאג ושטח אקסטרים למשחקי פיינטבול. גלו כושר מנהיגות קבוצתית בזמן אמת ונראה אם אתם החוליה החזקה. אז כדי לראות במה מדובר, ולחוות את הפעילות הכי מהנה, ובטוחה שתכירו, השאירו פרטים כאן  או התקשרו 052-7555-551

אהבת את המאמר?

שיתוף המאמר בפייסבוק
שיתוף המאמר בוואטסאפ
שיתוף המאמר במייל
שיתוף המאמר בטלגרם