ימי גיבוש וימי כיף לעובדים בחיפה והסביבה

ימי גיבוש וימי כיף לעובדים בחיפה והסביבה

עובדים חייבים להתרענן מעת לעת. כל אחד צריך הפוגה מהשגרה, ולא משנה במה הוא עובד. בסופו של יום, באנו לעולם הזה בשביל לחיות ולא רק בשביל לעבוד. כל בעל עסק או חברה כבר מכיר ביתרונות הרבים הטמונים בארגון ימי כיף וימי גיבוש לעובדים שלו, ועסקים קטנים וגדולים כאחד דואגים לכך אחת לתקופה. פיינטבול בחיפה, לייזר טאג בחיפה וסדנאות חץ וקשת בחיפה הן אופציות מעולות לכל מי שמחפשים להתארגן כקבוצה ולהגיע ליהנות מחוויה משותפת שמשכיחה את הדאגות, הלחצים והעבודה.

החשיבות של ימי גיבוש וימי כיף לעובדיםימי גיבוש וימי כיף לעובדים בחיפה והסביבה


ניתן לציין סיבות רבות בגינן חשוב להתמיד ביצירת ימים חווייתיים לעובדים של העסק. היתרונות הללו מיטיבים לא רק עם העובדים עצמם, אלא גם עם מנהלי ובעלי העסק, המשרד או החברה, ולכן חשוב להתמיד בהם. כמה מן היתרונות המרכזיים שכדאי לציין הם:

  • גיבוש העובדים – משחק וחוויות משותפות עוזרים לגבש את העובדים ליחידה אחת. הם מפתחים את הקשר וההיכרות בין העובדים הקיימים, בין עובדים וותיקים לעובדים חדשים ואף בין העובדים למנהלים. זוהי דרך נהדרת לשבור את הקרח ולהסיר את המחסומים ביניהם.
  • טיפוח מורל עבודה – כשמאפשרים לעובדים לקבל הפוגה מהשגרה מפעם לפעם, הם מבינים שחושבים עליהם ושהם יותר מאשר רק כוח עובד עבור המנהלים שלהם. מי שמשקיע בעובדים שלו מעלה אצלם את רמת המורל והמוטיבציה ויקבל מהם השקעה גדולה בחזרה.
  • פיתוח חשיבה ויצירתיות – המשחקים הנכונים, כמו למשל לייזר טאג ופיינטבול, מפתחים את החשיבה והיצירתיות בקרב השחקנים ומצריכים תכנון טקטי. הם דורשים מהם למצוא פתרונות, להתגבר על אתגרים ולצאת ממצבים קשים באופן יצירתי.
  • טיפוח הנהגה – משחקים קבוצתיים תמיד יוציאו את המנהיגות שטבועה במנהיגים הטבעיים שבין חברי הקבוצה וישחיזו אותה.
  • טיפוח תחרותיות – תחרותיות בריאה תמיד מועילה למקום העבודה ומעלה את התפוקה. משחקים שמבוססים על תחרות בין אינדיבידואלים ובין קבוצות מטפחים את יצר התחרותיות של העובדים.

ימי גיבוש לעובדים – פיינטבול
פיינטבול הוא אחד מהמשחקים הוותיקים והפופולאריים ביותר בעולם. הוא משוחק בישראל כבר שנים רבות ומתאים מאוד לאופי ולהוואי הישראלי בשל הפן הצבאי והפן התחרותי שלו. הוא אהוב בקרב קבוצות עובדים וקבוצות חברים בכל הקשור למסיבות, ימי הולדת ואירועים שונים. המשחק נערך לרוב בשטח, אך אין מניעה לשחק פיינטבול גם במקומות סגורים כל עוד הם גדולים דיים. משחק פיינטבול קבוצתי הוא משחק דינאמי ומרגש – כזה שאי אפשר להשתעמם בו ולו לרגע קט והאדרנלין מופרש ללא הרף. הוא מותח, מפתח את הדינאמיקה הקבוצתית, שובר את הקרח בין המתמודדים ועובד חזק על התחרות הבריאה והטבעית ביניהם.

פיינטבול בחיפה
בקריית חיים שוכן לו מתחם הפיינטבול של חברת אקסטרים טקטיקל. מדובר במתחם מתקדם, חווייתי, רחב ידיים ובעל תפאורה עשירה, שמארח חברות ואירועים מכל הסוגים כמעט בכל ימות השנה. המתחם כולל שלושה מגרשים שבהם ניתן לשחק, וניתן לשחק גם באופן שמשלב ביניהם. האפשרויות הן:

  • שטח בנוי הכולל בונקרים, עמדות צלפים, מקומות הסוואה ומסלולי לחימה.
  • שטח לוחמה ספורטיבי.
  • לב יער שהוא למעשה חורש איקליפטוסים וכולל מגוון מקומות מחסה ומסתור.

במתחם הפיינטבול בחיפה יקבלו השחקנים ציוד מלא ומיוחד הכולל ערכת לחימה משוכללת ומתקדמת, כזאת שנמצאת גם בשימוש של יחידות מיוחדות וכוללת רובה, כדורים וציוד הגנה והסוואה – מגן אשכים, מסכת פנים וסרבל הסוואה. הכדורים שלנו בחברת אקסטרים טקטיקל הם כדורים ירוקים וידידותיים לסביבה אשר עשויים מחומרים שמתכלים במגע עם מים.

ימי גיבוש לעובדים – לייזר טאג
לייזר טאג הוא משחק אמריקאי נפוץ ומוכר שהפך לפופולארי בשנים האחרונות גם בישראל. זהו משחק משוכלל ומתקדם שמתבסס על מחשב, חיישנים וקרני אינפרה אדום. כל פגיעה מדויקת נקלטת בידי החיישנים המצויים על האפוד של השחקן ומעבירים אותה לשקלול המחשב. בלייזר טאג ניתן לשחק גם בחוץ וגם בפנים והוא מתאים לשני המגדרים ולכל הגילאים. כמו פיינטבול, גם לייזר טאג מתאים מאוד לימי גיבוש וימי כיף לעובדים. זהו משחק תחרותי, מגבש, מרגש, דינאמי ומלא באדרנלין. השחקנים מתחלקים לשתי קבוצות, כל קבוצה מגבשת טקטיקה ואסטרטגיה וחותרת להשגת מטרות המשחק.

לייזר טאג בחיפה
מתחם הלייזר טאג בחיפה משתמש בטכנולוגיה בטוחה לחלוטין של קרני אינפרה אדום, שאושרה על ידי מכון התקנים הישראלי. מלבד הגעה למתחם לייזר טאג בקריית חיים, ניידת מאובזרת ומיוחדת של חברת אקסטרים טקטיקל תוכל להביא את הציוד עד להיכן שאתם נמצאים. השחקנים יקבלו את הציוד המשוכלל – רובים ואפודים, ויוכלו לשחק באופן בטוח ומתקדם במגוון של משחקים, כגון: “תפוס את הדגל”, “הגנת אישים”, “מלך הגבעה” – ועוד.

ימי גיבוש לעובדים – סדנאות חץ וקשת
סדנאות חץ וקשת מלמדות את המשתתפים כיצד לעמוד, כיצד לאחוז בקשת וכיצד לירות באופן הטוב והמדויק ביותר. ירי בחץ וקשת הוא אמנות עתיקה ואמנות של ממש ואף ספורט אולימפי ותיק זה שנים רבות. מדובר בחוויה ייחודית ומעשירה שמעניקה גם ידע תיאורטי, גם מגוון יכולות פרקטיות וגם הנאה צרופה. ישראלים רבים מכירים את המטווח בכלי נשק חם, אך מעט מאוד חוו ירי בחץ וקשת, מה שהופך את החוויה ליחידה ומיוחדת במינה.

סדנאות חץ וקשת בחיפה
במתחם של אקסטרים טקטיקל בחיפה ובקריית חיים תוכלו ללמוד כיצד לתפעל את הקשת ולהשתמש בה כהלכה. לאחר הסבר, תדרוך ותרגול, המשתתפים יוכלו לירות ולהתחרות ביניהם באופן אישי וקבוצתי. הציוד שבו הם ישתמשו הוא ציוד בטוח, מקצועי, יציב, תקני ואמין. הם יזכו להדרכה הטובה ביותר והחוויה כולה תהיה בטוחה לחלוטין ותועבר בידי צוות מקצועי, שידאג לשילוב בין הנאה וריגוש לבין בטיחות חסרת פשרות.

אהבת את המאמר?

שיתוף המאמר בפייסבוק
שיתוף המאמר בוואטסאפ
שיתוף המאמר במייל
שיתוף המאמר בטלגרם