פיינטבול לילדים – הנאה צרופה משולבת עם כושר

אם אתם מחפשים פעילות מהנה והרפתקנית לילדים שלכם, פיינטבול עשוי להיות בדיוק הדבר. פיינטבול הוא משחק שבו שחקנים משתמשים ברובים המונעים באוויר כדי לירות כדורי צבע קטנים אחד על השני. זוהי פעילות חוצות עתירת אנרגיה שילדים בכל הגילאים יכולים ליהנות ממנה, וזו גם דרך מצוינת לעודד בניית צוות ופעילות גופנית.

פיינטבול לילדים
  • אימון לכל שריר בגוף – בלי שהילדים ישימו לב
  • משפר את המיומנות ואת תיאום יד לעין
  • מפתח חוסן רגשי ומיומנויות חברתיות
  • פיתוח יכולת מנהיגות ודינמיקה קבוצתית

אימון לכל שריר בגוף – בלי שהילדים ישימו לב
כאשר תופעת ההשמנה בקרב ילדים גוברת, היא ללא ספק הופכת למדאיגה יותר, עדויות וסקרים של משרד הבריאות הישראלי בשיתוף קופות החולים הגדולות מצביעות על כך שילדים הסובלים מעודף משקל נאבקים לנהל חיים בריאים יותר כמבוגרים כתוצאה מכך, עלינו לעודד את ילדינו להתאמן ככל יכולתם. לפיינטבול יש יתרונות בריאותיים ברורים, אבל, כמו כל פעילות גופנית טובה, זה יעיל יותר בדיוק בגלל שלא מרגישים כך.

פיינטבול היא פעילות תובענית פיזית. במהלך משחק, ילדכם יצטרך להשתמש במגוון תנועות, החל מזחילת פזטצא צבאית, התכופפויות, קפיצות וריצה ללא הפסקה. כל אלו ישמרו על פעילותם. אם זה לא מספיק כדי להגביר את הדופק, יש גם את הריגוש והאדרנלין הטהורים של ריצה בשדה קרב ענק ומרהיב תוך שכדורי צבע מרחפים מעל הראש ומגבירים את קצב פעימות הלב. לתפוס מחסה חכם ולחפש את ההזדמנות הבאה לצלוף ליריב רחוק או לירות בשחקן מהקבוצה השניה מקרוב תוך כדי מרדף מסעיר.

משפר את המיומנות ואת תיאום יד לעין
פיינטבול, בין אם לילדים או למבוגרים, הוא משחק שדורש דיוק. רפלקסים מהירים חיוניים כדי לירות את הירייה האחת שמנצחת את המשחק. מחקרים מראים שמשחקי וידאו יכולים למעשה להועיל לילדים על ידי שיפור התיאום בין עין לעין. בין אם ילדכם אוהב לשחק ב-Call of Duty או Fortnite, יש מה לומר על הרפלקסים המהירים לכאורה שהם מציגים כשהם רואים את התנועה הקטנה ביותר בזווית העין או את הפיקסל האדום הקטן ביותר במפת המשחק שלהם. אבל מה אם הייתה דרך שבה ילדים יוכלו לנצל את הכישורים האלה – ולפתח אותם – בסביבה אמיתית? במתחם הלוחמה של אקסטרים טקטיקל, זה אפשרי. תגובות מהירות אולי לא נראות קריטיות בחיי היום-יום, אבל היכולת לחשוב ולהגיב במהירות היא מיומנות חיונית בחיים, ואיזו דרך טובה יותר לעודד את ילדיכם להשתמש בהן מאשר עם משחק פיינטבול מהנה לילדים? כזה שרווי משחקונים שונים ותפאורות שנלקחות ישירות מהמשחקים האהובים עליהם, הם הולכים לעוף על זה. הבטחה של אקסטרים. 

משחק פיינטבול לילדים חיפה

מפתח חוסן רגשי ומיומנויות חברתיות
אז כבר דיברנו על תופעת השמנה, על השפעותיה והתמקדנו איך משחק פיינטבול יכול להועיל בחלק הבריאותי-פיזיולוגי. אבל בתרבות של היום, בריאות הנפש מעולם לא הייתה כל כך חשובה. זה אולי לא נראה ברור מאליו על פני השטח, אבל פיינטבול מספק שורה של יתרונות רגשיים ועוזר לילדים לפתח מיומנויות חברתיות כאלה שיעזרו להם הרבה מעבר לכל הערכה שלכם כהורים.

הוכח שפעילות כלשהי בחוץ ופעילות גופנית באופן ספציפי היא דרך מדהימה לפריקת אנרגיות ושחרור כעסים. אפילו כמבוגרים, לעתים קרובות אנחנו מוצאים את עצמנו עוצרים את הכל ויוצאים להליכה או שנוסעים לחדר כושר לפעילות ספורטיבית, אנחנו עושים את זה כדי לפרוק תסכול וכדי לתעל את הכעסים והרגשות השמורים לנו בגוף לטובת משהו חיובי. במקרה הזה, הילדים שלנו לא שונים ואצלם הנושא הרגשי סופר חשוב וקריטי בשלב זה של חייהם. תוך כדי מרוץ החיים אנחנו לפעמים שוכחים שהילדים שלנו מתמודדים עם אתגרים בלתי נגמרים שהולכים ומתעצמים ככל שהם גדלים. זוהי תחושה בלתי נמנעת שמתרחשת בגיל העשרה שלנו – תקופה שבה אנחנו מתחילים לקחת אחריות וללמוד את ההשלכות של המעשים שלנו. אנחנו כילדים חווים דחיות מחברים, התמדדות עם דחיית סיפוקים ואפילו מקרים מתוקים שהלב נשבר שמתאהבים לראשונה. השנים האלה נחשבות לשנים החשובות ביותר בתהליך עיצוב האופי שלנו כאנשים בוגרים. פעילות פיינטבול לילדים היא דרך מדהימה לתעל את הרגשות האלה למשהו שלא רק מספק אימון נהדר לגוף אלא גם פשוט כיף טהור וכזה שרק רוצים לחזור אליו שוב ושוב.

פיתוח יכולת מנהיגות ודינמיקה קבוצתית
פיינטבול היא פעילות שדורשת המון תקשורת בשלבים של לפני המשחק (כדי לתכנן אסטרטגיה) ובמהלך המשחק (כדי לממש את התוכנית שלנו) וסינכרון קבוצתי אדיר. על מנת לנצח, הילדים במשחק יצטרכו להשתמש בשיקול הדעת שלהם כדי להצליח לדרג (באופן דמיוני בלבד) את השחקנים של הקבוצה היריבה, מי הכי טוב ומי החוליה החלשה במשחק שאפשר לנצל לטובת ניצחון מהיר. כך הם יוכלו לקבוע את האסטרטגיה הטובה ביותר בזמן ההתארגנות במתחם אקסטרים. זוהי הזדמנות נפלאה עבור ילדכם לפתח את כישורי הליבה הללו (אנחנו לא מדברים על תנ”ך וספרות), בשונה מהרבה מקצועות נהדרים שמלמדים בבית הספר אבל לא ישתמשו ברובם במהלך חייהם הבוגרים, בכישורים שירכשו במשחק הפיינטבול הם ישתמשו בכל יום לאורך כל חייהם הבוגרים. הילדים שמשתתפים במשחק יצטרכו להשתמש באמפתיה כדי לראות את המצב מנקודת מבטו של האחר ולהקשיב היטב ובתשומת לב, מה שאולי, למרבה האירוניה, עשוי לעזור לו להתמודד טוב יותר עם המצבים שגורמים לו לחוש תסכול מלכתחילה.

אהבתם את הרעיון של אחד מהמשחקים והייתם רוצים לחוות אותו אצלנו במתחם אקסטרים?
באקסטרים טקטיקל לא רק נהנים לשחק, אנחנו גם מפתחים את המשחקים שלנו בעצמנו. לכן יש ברשותינו מגוון ענק של משחקי מציאות מדומה שניתן לשחק באירועים קטנים או לאירועים גדולים ככל שעולה הדמיון.
אז הפכו את האירוע הבא שלכם לכיף ולחוויה מלאה בפעולה בה המשתתפים יצטרכו לרוץ, לקפוץ
לתכנן, והכי חשוב – לשתף פעולה ולהנות ביחד. אנו מביאים את הכיף במתחם שלנו בקרית חיים חיפה או עד אליכם, בלי המתנה בתור, בלי נסיעה למקום רחוק ברכבים פרטיים או בהסעה ועם צוות מקצועי שישמח לענות לכם על כל שאלה ולגרום לאירוע להיות בלתי נשכח.
לאירוע הבא אין מה להתלבט, חייגו עכשיו.

החברה מספקת שירות לחברות פרטיות, משרד הביטחון, ועדים, ארגונים, בתי ספר ואינספור אירועים פרטיים כגון ימי הולדת ובר/ת מצוות בכל רחבי הארץ. הצוות המקצועי, המיומן והמנוסה נבחר בקפידה ומורכב מיוצאי יחידות קרביות.
אקסטרים טקטיקל – מתחם הלוחמה הטוב בישראל עם משחקי מציאות מדומה, מתחם לייזר טאג ושטח אקסטרים למשחקי פיינטבול. גלו כושר מנהיגות קבוצתית בזמן אמת ונראה אם אתם החוליה החזקה. אז כדי לראות במה מדובר, ולחוות את הפעילות הכי מהנה, ובטוחה שתכירו, השאירו פרטים כאן  או התקשרו 052-7555-551

אהבת את המאמר?

שיתוף המאמר בפייסבוק
שיתוף המאמר בוואטסאפ
שיתוף המאמר במייל
שיתוף המאמר בטלגרם