איך אירוע גיבוש לצוות עובדים הופך למושלם? כל המידע באקסטרים

צוות אקסטרים טקטיקל יצא לשטח במטרה לגלות מה הן הפעילויות לימי גיבוש צוות עובדים הטובות ביותר, המשתלמות ביותר וכאלה שיהפכו את הצוות שלכם לחבר’ה המגובשים ביותר בחברה.
אז בלי הקדמות מיותרות בואו ניגש לעניין ונסקור את הפרטים החשובים ביותר לפעילויות מושלמת לגיבוש צוות עובדים עם דגש על פעילות אקסטרים.

איך מתכננים אירוע גיבוש צוות עובדים?

אז כאשר ניגשים לתכנון האירוע, חשוב להבין מראש עוד לפני שהתחלנו לחפש בגוגל פעילויות ליום כיף, שמטרת העל של האירוע היא להגיע למצב שבין חברי צוות העובדים ישנו חיבור מעולה, כזה שחוצה את גבולות היום-יום בעבודה ומשדרג את איכות שיתוף הפעולה בין גורמים שונים בחברה וכמעט תמיד תורם באופן משמעותי לביצועים של החברה ובנוסף מעניק לחברה תדמית איכותית שמושכת אליה עובדים איכותיים ללא הפסקה.
זכרו שיום כיף לעובדים כשמו כן הוא, יום שכולו מלא בהנאה ויציאה משגרת היום יום שכל כך יכולה לשחוק בתקופות מסוימות בהם הלחץ והדרישות מהעובדים גוברות.

אז מה, רק כיף עושים ביום כיף לעובדים?

בעיקר בהחלט יש הרבה מעבר. אחד הדברים שאנחנו באקסטרים טקטיקל אוהבים לעשות זה לשלב פעילויות הקשורות באופן ישיר למקום העבודה ביחד עם אטרקציות האקסטרים, כך ניתן לדוגמה לשלב בין תחרות מכירות חדשה לטורניר פיינטבול שמשדרג משתתפים במשחק עם כדורי צבע נוספים ואקססוריז מגניבים בהתאם לביצועי המכירות. חיבור בין ימי כיף לעובדים ומשימה מסוימת בפעילות השוטפת של החברה מייצר קשרים חדשים בין העובדים במחלקות השונות בחברה ומחזק את חיבור העובדים לחברה כמקום שהוא מעבר לסתם עוד מקום עבודה.

אילו דברים חייבים שיהיו ביום כיף לעובדים?

כצוות אקסטרים טקטיקל אנחנו תמיד חושבים על פעילויות מאתגרות כאלה שמתקיימות באווירה תחרותית וספורטיבית שמקדמת חשיבה אסטרטגית ומשחררת ים של אדרנלין וביחד עם ההנאה בשחרור האנרגיות הצוות נהיה מעט עייף, רעב ולפעמים צריך פשוט לנוח כמה דקות באמצע כל יום הגיבוש המטורף הזה.
אז בחלק מהמקרים חשוב מאוד לקחת בחשבון איזושהי ארוחה קלילה שאפשר להעביר לצוות כחלק מהפסקה (אנו ממליצים על ארוחה ישראלית ובריאה עם המון ירקות, פירות ופחות אוכל שומני וכבד שיגרום לעובדים רק לרצות ללכת לדפוק שנ”צ), מתנות קטנות וממותגות לכבוד היום כיף שישאיר להם זכרון מתוק ושילוב פרסים מקוריים ומגניבים לחבר’ה המצטיינים ביותר ביום הכיף שיעוררו בהם תחושת תחרותיות בריאה. כל אלה הן דרכים נהדרות להפוך את יום הכיף לעובדים לכזה שלא שוכחים ומראה לעובדים את הערכת החברה אליהם, את גודל ההשקעה של החברה חזרה בעובדים שנותנים לה את כל כולם. 

כמה זמן נמשכת פעילות יום גיבוש לעובדים?

בגדול אפשר לומר שחצי יום יסגור לכם את הפינה מעל ומעבר. אבל אנחנו כן ממליצים על פעילויות שיוצאות מהקופסה של “אירוע-פעם-ב” ולהפוך את אווירת התחרותיות לחלק מאופי החברה שדוחף את העובדים לביצועים טובים יותר ויותר תוך חיזוק החיבור לחברה ונסיקת תחושת הסיפוק אותה העובדים כל כך מחפשים.
אצלנו באקסטרים פיתחנו מתכון מושלם שעובד מדהים עבור חברות וארגונים גדולים ובאותה נשימה לצוותים קטנים וחברות סטארטאפ שאוהבות אקסטרים – טורניר לוחמה במציאות וירטואלית בשילוב לייזר טאג ופיינטבול, באופן הזה צוות אקסטרים ביחד עם צוות המנהלים מתכננים פעילות שתתאים למטרות החברה כמו כפפה ליד ותכניס אלמנטים מתורת המשחקים ישירות למקום העבודה שלכם. המנצחים ירגישו את הערכת החברה אליהם והמפסדים ירגישו רצון עז להצלחה במשחק הבא שבטורניר, בשורה התחתונה בטורניר של אקסטרים כולם מנצחים.

איפה עושים פעילויות גיבוש צוות עובדים?

בד”כ האפשרויות די מוגבלות לפעילות בטבע או לאיזה מקום סגור כלשהו. במקרה שלנו כל האפשרויות לפעילות יום גיבוש פתוחות לפניכם, בין אם מדובר בפעילות בטבע ביער או בפארק מגניב שנבחר ביחד מראש ועד למשרד שלכם ממש אחרי שנזיז קצת כסאות ושולחנות. צוות המדריכים שלנו מגיע עם ניידת פעילות אקסטרים המכילה בתוכה את כל הציוד הנדרש, אביזרי בטיחות, כלי משחק לפי בחירת הפעילות בלייזר טאג, פיינטבול או לוחמה במציאות מדומה. אתם תבחרו את המקום ואנחנו נדאג לכל השאר. במידה ואתם מעוניינים להגיע למקום ייעודי, גם כאן אקסטרים טקטיקל סוגרים לכם את הפינה עם מרכז הלוחמה הגדול ביותר בישראל המכיל מתחם פיינטבול ענק, זירת לייזר טאג מתקדמת ואולם לוחמה במציאות וירטואלית VR TACTICAL הפורץ דרך וייחודית לאקסטרים טקטיקל.

פעילות לגיבוש צוות עובדים VR טקטיקל במתחם אקסטרים טקטיקל

בחרו מקום שיוצר ודוחף לחיזוק שיתוף פעולה בין העובדים

הרבה חברות פונות לדרך הקלה והפשוטה ובוחרים ללכת לאיזשהו באולינג, מסעדה או שילוב מוזר של שניהם במקום אחד. הבעיה עם המקומות הסטטים האלו שכמעט כולם לא מקדמים היווצרות קשרים בין העובדים ולפעמים עושים ומעודדים דווקא את הפעולה ההפוכה, פעילות כיחיד אל נגד חברים במקום העבודה. נחמד לתחרותיות רע מאוד לעבודה קבוצתית וגיבוש צוות עובדים.

משהו שחיובי מאוד והופך את פעילות הלייזר טאג למושלמת עבור פעילות קבוצתית הוא שלמעשה מדובר בפעילות ספורטיבית בה כל אחד מהשחקנים יכול לבחור בעצמו כמה “ראבק” הוא נותן, כמה אנרגיות הוא מוציא במשחק ומתי הוא עושה עצירות מנוחה. מדובר במשחק גמיש וכזה שנוח מאוד לקבוצות עם רמות קושי שונות.

אל תפחדו, תשאלו את צוות המקצוענים של אקסטרים

לא פעם מגיעים אלינו קבוצות שאולי רצו פעילות מסוימת אך חששו מרמת הקושי שלה ולכן בחרו פעילות אחרת לחלוטין שלדעתם תתאים יותר לכולם. זה מצוין וזה כנראה הדבר הנכון לעשות אבל חשוב מאוד לשאול ולהתייעץ עם צוות אקסטרים טקטיקל כדי להבין בדיוק איזה פעילות מתאימה לכם ואיזה פעילות אולי כדאי להשאיר למפגש הבא שלכם אצל אקסטרים. בכל משחק במיוחד בעולם הלייזר טאג בכל גיל ניתן ליהנות, אנחנו רואים ילדים בני 8 ו-10 רצים, משתוללים וקופצים כתף אל כתף עם סבא וסבתא שלהם בני ה-70. כיף ענק שתורם המון לחיבור משפחתי חזק.

בנו את האירוע באופן הדרגתי. רגע אתם באקסטרים יכולים לעזור?

בוודאי אקסטרים לשירותכם. אנחנו מאוד אוהבים לשמור על הדברים מאורגנים ומסודרים ובסגנון מיני טורניר למקרה של ביקור ראשון במתחם האקסטרים שלנו.
אנחנו נתחיל במשחקון ראשון שבו העובדים יתחילו להתרגל לשיטה בה עובד המשחק, האופן שכלי המשחק ניתנים לשימוש וטריקים קטנים שלומדים תוך כדי הסיבוב הראשון.
במשחק השני אנחנו כבר עולים שלב ולאחר שהכרנו את השטח, את הציוד ואת התנהגות החברים נתחיל לחשוב בצורה אסטרטגית שתוביל את הקבוצה שלנו אל הניצחון המיוחל. לטיפים חכמים מצוות המאמנים של אקסטרים טקטיקל פיינטבול ולייזר טאג להבטחת הניצחון במשחק לחצו כאן.

בין משחק למשחק מה עושים?

קודם כל מדברים! התפרקות האדרנלין במשחק משחררת את העובדים ומאפשרת ליצור אווירה רגועה ופתוחה הרבה יותר מהמצב הלחוץ והמוכר במשרד. נצלו את הזמן ואת האנרגיה למשחקי חברה קטנים שיעזרו לכם להכיר טוב יותר אחד השני. 

מה אופי החברים בצוות העובדים?

אוקי, ברור לנו לחלוטין שמדובר בשאלה ענקית וכזאת שאי אפשר באמת לענות עליה תשובה נחרצת. אבל בהחלט אפשר להבין טוב יותר את האווירה במקום העבודה, איזה פעילות גיבוש מתאימה לצוותים קטנים? ומה יכול רלוונטי דווקא לחברה גדולה? האם מתאים לעשות יום גיבוש בטבע? או בכלל ללכת לכיוון של ערב גיבוש עובדים? יום גיבוש לעובדים הוא בהחלט החלטה לא פשוטה וכרוכה בהמון בחירות קטנות ודיוקים.
כדי להקל במעט על בחירת הפעילויות גיבשנו עבורכם כמה פעילויות אקסטרים לימי גיבוש צוות עובדים, כאלה שצוות העובדים לא יפסיקו לדבר עליהם.

הפכו את האירוע הבא שלכם לכיף ולחוויה מלאה בפעולה

בה המשתתפים יצטרכו לרוץ, לקפוץ
לתכנן, והכי חשוב – לשתף פעולה ולהנות ביחד. אנו מביאים את הכיף במתחם שלנו בקרית חיים חיפה או עד אליכם, בלי המתנה בתור, בלי נסיעה למקום רחוק ברכבים פרטיים או בהסעה ועם צוות מקצועי שישמח לענות לכם על כל שאלה ולגרום לאירוע להיות בלתי נשכח.
לאירוע הבא אין מה להתלבט, חייגו עכשיו.
החברה מספקת שירות לחברות פרטיות, משרד הביטחון, ועדים, ארגונים, בתי ספר ואינספור אירועים פרטיים כגון ימי הולדת ובר/ת מצוות בכל רחבי הארץ.
הצוות המקצועי, המיומן והמנוסה נבחר בקפידה ומורכב מיוצאי יחידות קרביות.
אקסטרים טקטיקל – מתחם הלוחמה הטוב בישראל עם משחקי מציאות מדומה, מתחם לייזר טאג ושטח אקסטרים למשחקי פיינטבול. גלו כושר מנהיגות קבוצתית בזמן אמת ונראה אם אתם החוליה החזקה. אז כדי לראות במה מדובר, ולחוות את הפעילות הכי מהנה, ובטוחה שתכירו, השאירו פרטים כאן  או התקשרו 052-7555-551

אהבת את המאמר?

שיתוף המאמר בפייסבוק
שיתוף המאמר בוואטסאפ
שיתוף המאמר במייל
שיתוף המאמר בטלגרם