פעילויות אקסטרים מומלצות לחגים ב-2023

פעילויות אקסטרים מומלצות לחגים ב-2023

משתגעים מהחגים, חופשים וירקות אחרים?! מצאנו לכם את הפתרון האוליטימטיבי לאטרקציית אקסטרים ב-2023.
במהלך החגים אנחנו נהנים מהמון ימי חופש אותם ההורים או מנהלי משאבי אנוש (שזה די דומה להורים לא?)
משתגעים ומחפשים אילו אטרקציות אפשר לקחת את המשפחה או את צוות העובדים. יום גיבוש חגיגי שיכיל בתוכו גם פעילות אקסטרים מלאת אדרנלין, גם פעילות חינוכית שאפשר להפיק ממנה ערכיים חברתיים וגם חוויה שתכניס אתכם לעולם וירטואלי? כזה שירחיק אתכם מכל רעשי הרקע והלחצים של היום יום, היי אולי אפילו תצליחו להוריד את ארוחת החג שכל כך חלמתם.

נו אולי תגיעו כבר לפתרון?

אז אחרי כל ימי החופש בהם חיפשתם שוב ושוב אטרקציות חדשות ומרעננות לחופש, לחגים או לקיץ בשנת 2023 אטרקציית האקסטרים המדוברת ביותר היא ללא ספק – לוחמה במציאות וירטואלית Virtual Reality Laser Tag. כן, מדובר בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת במיוחד המשתמשת במשקפת מיוחדת, כלי משחק לייזר טאג ורשת חיישנים אלחוטית ובלתי נראית. בכניסה למתחם מקבלים הדרכה מקצועית מאחד מצוות ההדרכה (אותם אנשים שמדריכים את היחידות המובחרות בצה”ל באימונים שלהם במתחם אקסטרים טקטיקל).

אוקי הגענו לפעילות מה קורה עכשיו?

לאחר קבלת ההדרכה תקבלו ציוד היקפי חדשני ומתקדם בטכנולוגיה שלו, משקפת חכמה תולבש עליכם בהתאמה מלאה לנוחות מירבית ומיד תוכלו להישאב אל תוך עולם וירטואלי מלא באדרנלין, כן כזה שיפתיע אפילו את הגיימרים המושבעים ביותר. מיד עם לבישת המשקפת יגישו לכם את כלי הנשק (במקרה של משחק ירייה) איתו תוכלו לכוון, לראות ולירות ישירות אל השחק בקבוצה היריבה.

מה קורה בזמן פעילות האקסטרים?

במהלך המשחק תוכלו לבחור נשק ממגוון רחב של נשקים מוכרים וקלאסיים כמו קלאצ’ניקוב או זוג אקדחי ברטה וגם נדירים כאלה שאפשר לראות רק במשחקים החדשים ביותר שנצמדים למציאות.

רגע, זה באמת מרגיש אמיתי כל כך?


כל תנועה של הגוף שלכם תתורגם למציאות וירטואלית, בכל צעד תתקרבו עוד יותר אל השחקן שבקבוצה היריבה (פסס.. תיזהרו הוא מאחורי הקיר שם!). כאשר תיתקלו במדרגות, אל פחד – עלו עליהם ואתם מרגישים שאתם באמת עולים על מדרגות. בשניה הראשונה זה יכול להיות קצת מוזר המציאות מתערבבת עם המשחק אך לאחר כמה דקות בהן אתם נשאבים אל תוך המשחק המציאות והמשחק הופכים לאחד, אתם שומעים רשרוש באוזן ימין, השחקן מהקבוצה היריבה מתקרב אליכם, הוא מתכופף מחפש אתכם בין הקוונות. אבל אתם קולטים אותו לפני יורים אל עבר חלון זכוכית שימשוך את תשומת לבו לכיוון ורצים אל עבר הצד השני, מתכופפים בפזצטא, נכנסים בין כוונות, לוקחים נשימה וסוחטים את ההדק. כל כך אמיתי שתרגישו את הזיעה נוטפת בכל פעם שהצלחתם לחמוק משחקנים של הקבוצה היריבה.

אז במקום להמשיך ולחפש עוד אטרקציה שחוזרת על עצמה, הפעם הגיע הזמן למשהו מקורי באמת. 

הפכו את האירוע הבא שלכם לכיף ולחוויה מלאה בפעולה בה המשתתפים יצטרכו לרוץ, לקפוץ

לתכנן, והכי חשוב – לשתף פעולה ולהנות ביחד. אנו מביאים את הכיף במתחם שלנו בקרית חיים חיפה או עד אליכם, בלי המתנה בתור, בלי נסיעה למקום רחוק ברכבים פרטיים או בהסעה ועם צוות מקצועי שישמח לענות לכם על כל שאלה ולגרום לאירוע להיות בלתי נשכח. 

לאירוע הבא אין מה להתלבט, חייגו עכשיו.

החברה מספקת שירות לחברות פרטיות, משרד הביטחון, ועדים, ארגונים, בתי ספר ואינספור אירועים פרטיים כגון ימי הולדת ובר/ת מצוות בכל רחבי הארץ.

הצוות המקצועי, המיומן והמנוסה נבחר בקפידה ומורכב מיוצאי יחידות קרביות.
אקסטרים טקטיקל – מתחם הלוחמה הטוב בישראל עם משחקי מציאות מדומה, מתחם לייזר טאג ושטח אקסטרים למשחקי פיינטבול. גלו כושר מנהיגות קבוצתית בזמן אמת ונראה אם אתם החוליה החזקה. אז כדי לראות במה מדובר, ולחוות את הפעילות הכי מהנה, ובטוחה שתכירו, השאירו פרטים כאן  או התקשרו 073-7831607

אהבת את המאמר?

שיתוף המאמר בפייסבוק
שיתוף המאמר בוואטסאפ
שיתוף המאמר במייל
שיתוף המאמר בטלגרם