אירוע חברה עם VR מציאות מדומה? העובדים שלכם יהיו בהלם!

באקסטרים טקטיקל אנחנו גאים להיות החלוצים בישראל

שמביאים את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר ישירות אליכם עד בית העסק. בעזרת ניידת אירועים מלאה בציוד החדש בעולם, העובדים שלכם יהיו בהלם מהאירוע חברה הזה.
משחקי מציאות מדומה VR הפכו לטרנד החם בשנים האחרונות שרק הולך ומתעצם עם התקדמות הטכנולוגיה והנגשת המשחקים לאלפי אנשים בעזרת מתחמים ייעודיים כמו של אקסטרים טקטיקל בחיפה או בעזרת ניידת אירועים המכילה את הציוד המקיף לאירוע נייד במקום העבודה.

באמת אפשר לשחק VR טקטיקל במשרד? ואם אין לנו מספיק מקום?

בהחלט כן! צוות אקסטרים מומחה בהתאמת חללים לא סטנדרטיים לצורך בניית זירת משחק מתקדמת ביותר. גם אם מדובר במקום לא גדול במיוחד המומחה להפקת אירועים באקסטרים ינחה אתכם בשיתוף פעולה ביחד עם מארגני האירוע על חפצים גדולים שנמצאים בחדר ונדרשים להזזה לפני האירוע, מכשולים מסוימים שעלולים להיות מסוכנים וכדאי לסמן אותם לפני על מנת שאף אחד מצוות העובדים שלכם חלילה לא יפגע. במידה ואין ברשותכם חלל המתאים למשחק צוות במציאות מדומה באופן מספיק בטיחותי, אנו נייעץ לכם על מקומות ציבורים או מקומות שניתן לשכור ליום האירוע שמצד אחד יהיו הכי קרובים לכם למיקום הגיאוגרפי של צוות החברה ומהצד השני המקום יהיה בטיחותי, רחב ידיים ונעים למשחק קבוצתי ביום גיבוש עובדים. כל התיאומים והבירורים נעשים במועד מוקדם מספיק לפני התאריך המבוקש על מנת לוודא שיש מקום בטיחותי וראוי למשחק במציאות מדומה VR.

איזה חוויה מצפה לנו שנגיע לאירוע חברה שיש בו מציאות מדומה VR?

המדריכים הבכירים בצוות ינחו את כלל השחקנים על מנת לוודא שכולם מכירים את חוקי הבטיחות, חוקי המשחק ואיך מתנהגים כלפי חוץ כאשר אנחנו משחקים מציאות מדומה.
לאחר מכן נתחיל את המשחק הראשון בסדרה כאשר נעבור בין משחקים שנבחרו עבורכם בהתאמה אופטימלית מראש. במציאות מדומה הכל אפשרי לכן ישנו מגוון רחב והולך וגדל של משחקים חכמים שצוות אקסטרים מפתח במיוחד לקהל הישראלי עם הנחייה בעברית והרגשה מציאותית לחלוטין. רוצים משחקי מלחמה? ברור שיש! באקסטרים תוכלו ליהנות ממשחקי המלחמה הטובים בעולם בסגנון קאונטר סטרייק, קול אוף דיוטי, דום ועוד משחקים טובים ומפורסמים גם קלאסיקות וגם משחקים חדשים והחמים ביותר ברשת אצלכם במציאות מדומה.
ומה אם אנחנו פחות מתחברים למלחמות ויותר לחשיבה?
מצוין! אם יש משהו שאנחנו הכי אוהבים זה משחקי חשיבה במציאות מדומה, זה מאפשר לנו ליצור משחקים מורכבים מאוד שמצד אחד אינטואטיביים מספיק להבנה לכל שחקן ממוצע ומהצד השני כדי להצטיין בהם צריך להפעיל את הראש עם מחשבה יצירתית ובעיקר חשיבה קבוצתית. רוב המשחקים באקסטרים מכוונים לחיזוק הקשרים בין השחקנים בין אם מדובר באירוע חברה או בבר מצווה לילד, אנחנו רואים את חיזוק ויצירת קשרים חדשים בין המשתתפים במשחק כערך עליון של המשחקים שלנו. כל צוות שמגיע לאירוע של אקסטרים יסיים את האירוע בתחושת חברות חזקה מאוד, גם אודות לאדרנלין שכולם חווים באופן בו-זמני וגם לעצם סגנונות המשחק שפיתחנו שמכוונים בדיוק ליצור את התחושה הזאת, חברות, רעות והאפשרות לסמוך על החבר בצוות. בדיוק כמו שעשינו בצבא.

הפכו את האירוע הבא שלכם לכיף ולחוויה מלאה בפעולה

בה המשתתפים יצטרכו לרוץ, לקפוץ
לתכנן, והכי חשוב – לשתף פעולה ולהנות ביחד. אנו מביאים את הכיף במתחם שלנו בקרית חיים חיפה או עד אליכם, בלי המתנה בתור, בלי נסיעה למקום רחוק ברכבים פרטיים או בהסעה ועם צוות מקצועי שישמח לענות לכם על כל שאלה ולגרום לאירוע להיות בלתי נשכח.
לאירוע הבא אין מה להתלבט, חייגו עכשיו.
החברה מספקת שירות לחברות פרטיות, משרד הביטחון, ועדים, ארגונים, בתי ספר ואינספור אירועים פרטיים כגון ימי הולדת ובר/ת מצוות בכל רחבי הארץ.
הצוות המקצועי, המיומן והמנוסה נבחר בקפידה ומורכב מיוצאי יחידות קרביות.
אקסטרים טקטיקל – מתחם הלוחמה הטוב בישראל עם משחקי מציאות מדומה, מתחם לייזר טאג ושטח אקסטרים למשחקי פיינטבול. גלו כושר מנהיגות קבוצתית בזמן אמת ונראה אם אתם החוליה החזקה. אז כדי לראות במה מדובר, ולחוות את הפעילות הכי מהנה, ובטוחה שתכירו, השאירו פרטים כאן  או התקשרו 052-7555-551

אהבת את המאמר?

שיתוף המאמר בפייסבוק
שיתוף המאמר בוואטסאפ
שיתוף המאמר במייל
שיתוף המאמר בטלגרם